Data: 2017-10-24 22:02:58 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Test tesli | |
Jak przedemną na światłach startuje golf3 w tumanach dymu, to jestem w stanie w 0.1 sekundy zamknąć wloty powietrza. a przy ekranie dotykowym.... będzie ciężko. słabo wykonane wnętrze jak na takie drogie auto. W Octavi to mi się sam obieg wewnętrzny w takich sytuacjach załącza, to może i w tesli tym bardziej? -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2017-10-25 01:31:22 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Test tesli | |
-- W Octavi to mi się sam obieg wewnętrzny w takich sytuacjach załącza, to może i w tesli tym bardziej?
czujnik jakosci powietrza jest w kompaktach (opcjonalnie) od jakis 10 lat |
|
Data: 2017-10-25 19:54:55 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Test tesli | |
W dniu .10.2017 o 10:31 <przemek.jedrzejczak@gmail.com> pisze:
-- W Octavi to mi się sam obieg wewnętrzny w takich sytuacjach załącza, to może i w tesli tym bardziej? Teraz dodają lepsze ficzery - jonizator (czy jakoś tak) powoduje, że smrodu z papierosów czy golfa II biorącego litr oleju na 100km praktycznie nie czuć. TG |
|