Test wawelski - kim jeste艣 ? Czy podzia艂 pogl膮d贸w musi oznacza膰 podzia艂 narodu ?

Data: 2010-04-15 09:38:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
Test wawelski - kim jeste艣 ? Czy podzia艂 pogl膮d贸w musi oznacza膰 podzia艂 narodu ?
czwartek, 15 kwietnia 2010 09:25. carbon entity 'za偶贸艂cony' <zoltasek@yak.on.pl>

5. Nie mam nic przeciwko przydentowi i jego ma艂偶once oraz temu, by
spocz臋li na Wawelu. Uwa偶am, 偶e chwila i okoliczno艣ci s膮 wyj膮tkowe, 偶e s膮
wyra藕ne przes艂anki ku temu. Jednak偶e spos贸b, w jaki zosta艂a podj臋ta
decyzja o poch贸wku
jest niew艂a艣ciwy, niejasny, zbyt umoczony politycznie, tak si臋 nie pownno
dzia膰.
Zawsze mo偶na, po czasie, dokona膰 awansu osoby zas艂u偶onej i przenie艣膰 jej
szcz膮tki.
Decyzja by艂a pochopna i dlatego rozumiem protestuj膮cych - cho膰 si臋 z nimi
nie zgadzam.

8. Mam wiele przeciwko prezydentowi i jego ma艂偶once (nie pod wzgl臋dem personalnym, ale stylu uprawiania polityki) oraz temu, by spocz臋li na Wawelu. Spos贸b w jak zosta艂a podj臋ta decyzja o poch贸wku jest niew艂a艣ciwy, niejasny, zbyt umoczony politycznie, tak si臋 nie pownno dzia膰. Ale ze wzgl臋du na to, 偶e chwila i okoliczno艣ci s膮 wyj膮tkowe, dopuszczam tak膮 mo偶liwo艣膰 raczej ni偶 mia艂bym otwarcie wyst膮pi膰 przeciw. Cho膰 zgadzam si臋 z protestuj膮cymi co do tego, 偶e decyzja by艂a pochopna, nie rozumiem stylu ich protest贸w, wzbudza to we mnie podw贸jny niesmak.

Data: 2010-04-15 10:36:42
Autor: za偶贸艂cony
Test wawelski - kim jeste艣 ? Czy podzia艂 pogl膮d贸w musi oznac za膰 podzia艂 narodu ?
U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hq6fph$a1q$3news.onet.pl...

[...]

Ok, podobna sugestia pad艂a na pl.sci.psychologia, wi臋c chyba warto
j膮 wyr贸偶ni膰 - wyr贸偶ni膰 z grupy 6 pogl膮d, 偶e a czas 偶a艂oby wygasi膰
protesty niemal 'do zera'. Ja jednak tak nie uwa偶am :) Wygasi膰 tylko
skrajne, obel偶ywe formy, czy te偶 dzia艂ania parali偶uj膮ce, utrudniaj膮ce
organizacj臋.
Jak to kto艣 wczoraj w TV powiedzia艂: apelami o jedno艣膰 nie mo偶na
pr贸bowa膰 dekretowa膰 emocji t艂umu. Emocje s膮, trzeba im da膰
jak膮艣 rozs膮dn膮 przestrze艅, a nie tylko st艂umi膰. Tak uwa偶am.

Data: 2010-04-15 10:58:53
Autor: Robakks
Test wawelski - kim jeste艣 ? Czy podzia艂 pogl膮d贸w musi oznac za膰 podzia艂 narodu ?
U偶ytkownik "za偶贸艂cony" <zoltasek@yak.on.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hq6j65$m0c$1news.onet.pl...
[...]

Rozmowa potencjalna:
"Tato! Kto to jest ten cz艂owiek spoczywaj膮cy w krypcie wawelskiej
obok kr贸l贸w?"
"Ach synku! To cz艂owiek, kt贸ry zrobi艂 tak膮 rzecz jaka nie uda艂a si臋
nikomu na 艣wiecie. Zaprosi艂 na pok艂ad samolotu najznamienitsze
osobisto艣ci pa艅stwa: genera艂贸w, hierarch贸w ko艣cielnych, polityk贸w,
patriot贸w r贸偶nych organizacji i wyda艂 rozkaz pilotowi l膮dowania
na lotnisku, kt贸re nie zapewnia艂o bezpiecze艅stwa, przez co
wszyscy zgin臋li. To wielki bohater..."

Podkre艣lam: powy偶sze jest fikcj膮 literack膮 daj膮c膮 do my艣lenia...

Edward Robak* z Nowej Huty
~>掳<~ c:apm
mi艂o艣nik m膮dro艣ci

Data: 2010-04-15 11:24:35
Autor: zenek
Test wawelski - kim jeste艣 ? Czy podzia艂 pogl膮d贸w musi oznacza膰 podzia艂 narodu ?
Tu spoczywa wielki bohater narodowy ktory zastal polske murowana a zostawil drewniana.

Data: 2010-04-15 11:32:09
Autor: Robakks
Test wawelski - kim jeste艣 ? Czy podzia艂 pogl膮d贸w musi oznac za膰 podzia艂 narodu ?
"zenek" <zenek@op.pl>
"Robakks" <Robakks@gazeta.pl>

[...]

"Je艣li chcesz by po 艣mierci Twoje cia艂o znalaz艂o si臋 w艣r贸d kr贸l贸w
- to r贸b to samo"
Robakks
*掳"藵'麓篓藰`藱路^:;~>陇<脳梅-.,藳赂

Test wawelski - kim jeste艣 ? Czy podzia艂 pogl膮d贸w musi oznacza膰 podzia艂 narodu ?