Testament

Data: 2012-08-10 16:33:45
Autor: Trybun
Testament

Urbana:

http://politykier.pl/kat,1026511,wid,13529657,wiadomosc.html

Facet powala prostolinijnością, ale kto w gruncie rzeczy nie myśli tak samo jak on to mówi na głos?

Data: 2012-08-10 16:39:39
Autor: Klin
Testament
W dniu 2012-08-10 16:33, Trybun pisze:

Urbana:

http://politykier.pl/kat,1026511,wid,13529657,wiadomosc.html

Facet powala prostolinijnością, ale kto w gruncie rzeczy nie myśli tak
samo jak on to mówi na głos?

   Zdaje się, że będziesz miał przechlapane u Antenki...

Data: 2012-08-10 16:49:12
Autor: Trybun
Testament
W dniu 2012-08-10 16:39, Klin > pisze:
[...]

Nie, Antenka też nie lubi jakiegoś pozerstwa, dwulicowości  itp. spraw.

Data: 2012-08-10 17:10:21
Autor: Klin
Testament
W dniu 2012-08-10 16:49, Trybun pisze:

[...]

    Może - miłość jest ślepa, ale małżeństwo pozwala przejrzeć na oczy.

Data: 2012-08-10 23:19:19
Autor: Trybun
Testament
W dniu 2012-08-10 17:10, Klin > pisze:

Nie, Antenka też nie lubi jakiegoś pozerstwa, dwulicowości  itp. spraw.

   Może - miłość jest ślepa, ale małżeństwo pozwala przejrzeć na oczy.

Bo ja wiem - pewnych wartości nigdy się nie traci. Oczywiście o ile w grę nie wejdą jakieś ekstremalne okoliczności, bo wtedy z anioła można się przemienić w diabła i odwrotnie. Trochę znam życie.

Data: 2012-08-10 16:42:48
Autor: Przemysław M.
Testament
Dnia Fri, 10 Aug 2012 16:33:45 +0200, Trybun napisał(a):

Urbana:

http://politykier.pl/kat,1026511,wid,13529657,wiadomosc.html

Facet powala prostolinijnością, ale kto w gruncie rzeczy nie myśli tak samo jak on to mówi na głos?

Urbanowi sperma padła na mózg. --

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-08-10 16:45:31
Autor: Trybun
Testament
W dniu 2012-08-10 16:42, Przemysław M. pisze:
[...]

E tam, ty Jacek inaczej patrzysz na te sprawy?

Data: 2012-08-10 16:48:16
Autor: zdumiony
Testament
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0366e$k19$1node2.news.atman.pl...
Facet powala prostolinijnością, ale kto w gruncie rzeczy nie myśli tak samo jak on to mówi na głos?

Ja nie myślę tak samo jak Urban

Data: 2012-08-10 16:56:25
Autor: Trybun
Testament
W dniu 2012-08-10 16:48, zdumiony pisze:
[...]

Czyli m.in. Hydraulika masz za kogoś gorszego od Papieża?

Data: 2012-08-10 19:10:39
Autor: mkarwan
Testament
[...]

Cienkie w porĂłwnaniu Alfabetem

Data: 2012-08-10 21:57:15
Autor: Chiron
Testament

[...]

Ja na ten przykład zupełnie nie identyfikuję się z jego pomysłami. IMO- każdy uczciwy człowiek myśli inaczej

--

Chiron

Data: 2012-08-10 22:23:24
Autor: O.
Re. Gringo v bekon i trybun v jadrys
Trybun <rg@yachoo.com> napisał(a):
Uczciwość ma dla różnych ludzi różne oblicza. Ja nie wiedziałbym jakie zarzuty postawić Urbanowi w oskarżeniu o nieuczciwość.

szczegolnie wasza uczciwosc budzi zastrzezenia.

Nie wiecie jakie zarzuty mozna postawic Urbanowi? Takie jak Goebbelsowi :)

Tworzycie w polskiej sieci jakis zespol agentow wplywu z tym Gringo - bekonem,
jadrysiu- trybunie? jakich jeszcze uzywacie nickow do siania dezinformacji
prosowieckiej?

 matador
Wyświetl profil   Przetłumacz na język: polski
Więcej opcji 21 Maj, 09:15
hr.rec.film
"el gringo - pitanje "

#
gringo
Wyświetl profil
         Więcej opcji 21 Maj, 02:33
za one koji su gledali, nisam bas polovio na kraju
tko je onaj barns koji je jeo zobene sa mljekecom
pa su ga upucali na kraju. tip je bezveze pokupio
metak ili ga ima u filmu. promaknulo mi je :(
#

horwacki agent wpływu ? ;-))

matador.

    Odpowiedz autorowi      Przekaż       Zgłoś spam

Obserwatore
Wyświetl profil  Więcej opcji 21 Maj, 10:11
matador <matadorpika...@gmail.com> napisał(a):

hr.rec.film
"el gringo - pitanje "

#
gringo
Wy=B6wietl profil
    Wi=EAcej opcji 21 Maj, 02:33
[...]

horwacki agent wp=B3ywu ? ;-))

Ale jaja:) Dyskutowalem z *Gringo* i podejrzewalem, ze to raczej jakies
wcielenie bekona. Prawie ten sam spsob rozumowania.

Pod kryptonimem *jadrys* ta osoba, nie reaguje na moje teksty:))

Ten jezyk na tej grupie zna tylko osoba piszaca pod kryptonimem *jadrys*.

*Che* ( od Che Guevara:) - to inny jego kryptonim. Mozna sobie ten fakt
sprawdzic na jego profilu.

Che    Imam ove Head EZ7.0 i jebene su...
Probao sam i ove Dalbello ali su mi previse zaobljene na vrhu pa mi stiskaju
prste...
Ove Head su mi zakon...mogao bi i spavat u njima :)

http://groups.google.com/group/hr.rec.sport.zimski/browse_thread/thre... http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/6f94f633f6f591ff/c7cbbd3a687639f8?hl=pl&q=gringo#c7cbbd3a687639f8

Data: 2012-08-11 06:46:59
Autor: Marek
Testament
On Aug 10, 4:33 pm, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
Urbana:

http://politykier.pl/kat,1026511,wid,13529657,wiadomosc.html

Facet powala prostolinijnością, ale kto w gruncie rzeczy nie myśli tak
samo jak on to mówi na głos?

O co ci Jadrys chodzi ?
Czego nie mowisz na glos ?
Ze ci nie staje ?

Data: 2012-08-13 15:17:48
Autor: Trybun
Testament
W dniu 2012-08-11 15:46, Marek pisze:
[...]

Cześć e-zop. Miło cię znów widzieć.
Tak, m.in. nie upubliczniał bym tej swojej tajemnicy związanej z niedomaganiami seksualnymi. Ale przede wszystkim nie porywałbym się na te wszystkie autorytety, które Urban atakuje publicznie bez żadnych skrupułów.

Testament