Testament polityczny prezydenta

Data: 2011-04-10 08:21:13
Autor: Pinocchio
Testament polityczny prezydenta
Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości news:inrap7$lpk$1dont-email.me...
Polska 10 kwietnia 2010 r. straciła prezydenta Najjaśniejszej Rzeczypospolitej. Jako Polacy straciliśmy człowieka, który, głęboko w to wierzę, będzie przez potomnych określany jako mąż stanu i jako obrońca polskiej racji stanu. A ja straciłem też ukochanego Brata i Bratową, najbliższą obok mojej mamy rodzinę.
Jarosław Kaczyński

Fałszywy drań! Za jego słowami kryje się obłuda i fałsz. Jedynym jego pragnieniem jest WŁADZA!

PhD

Data: 2011-04-10 11:58:14
Autor: robertbig
Testament polityczny prezydenta
On 10 Kwi, 08:21, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:

Fa szywy dra ! Za jego s owami kryje si ob uda i fa sz. Jedynym jego
pragnieniem jest W ADZA!

PhD

Jak to sie teraz w Polsce żartuje o JK  - mamo , mamo ! Ten wstretny
Bronek  , zabrał mi po Leszku domek !
:D
Dzis to chyba liczył , że pod nieobecnośc Prezydenta. Tłumek oszołomów
i przestepców beszczeszczacych Polska Flagę ,który zebrała sie pod
Pałcem.
Posunie sie do tego ,ze wedrze sie do Pałacu i jego tam "zainstaluje "
Co za duren !?
Czujecie co ta kapusta ma we łbie ?

Testament polityczny prezydenta