Tester zasilaczy ATX

Data: 2010-03-06 21:34:44
Autor: jwzw
Tester zasilaczy ATX
Użytkownik "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl> napisał w wiadomości news:hmu90r$lei$1inews.gazeta.pl...

Witam
Czy ktoś z was miał w ręce teki oto tester zasilaczy ATX (http://mcs.pc.pl/produkt1672.html) ? Jak z wiarygodnością jego odczytów? Wiem ,wiem, mogę sobie miernik podłączyć, ale nie zawsze mam pod ręką, a wypadałoby przy dziwnych zachowaniach kompa sprawdzić zasilacz.

Też mam i mogę powiedzieć tylko tyle, że za jego pomocą można z całą pewnością stwierdzić tylko to, że zasilacz nie jest całkowicie uwalony. I tyle - nic więcej. Nawet wartości napięć, które podaje różnią się od tego co pokazuje prawdziwy miernik o jakieś 5-10%.
Zabawka i nic więcej.

Tester zasilaczy ATX