Tester zasilaczy ATX

Data: 2010-03-07 07:32:01
Autor: ster
Tester zasilaczy ATX
Pic na wode fotomontaż, testowanie zasilacza impulsowego praktycznie bez obciążenia to bzdura.

widziałem jak taki tester zaczął wyć alarmem przy nowym markowym zasilaczu bo napięcie 5V poszło ponad normę (nieobciążenie 12V zazwyczaj podbija nieco napięcie 5V), przy podłączeniu do kompa i zmierzeniu zwykłym multimetrem wszystko było cacy

Użytkownik "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl> napisał w wiadomości news:hmu90r$lei$1inews.gazeta.pl...
Witam
Czy ktoś z was miał w ręce teki oto tester zasilaczy ATX (http://mcs.pc.pl/produkt1672.html) ? Jak z wiarygodnością jego odczytów? Wiem ,wiem, mogę sobie miernik podłączyć, ale nie zawsze mam pod ręką, a wypadałoby przy dziwnych zachowaniach kompa sprawdzić zasilacz.

Pozdrawiam

Tester zasilaczy ATX