Testować, testować, testować

Data: 2020-04-01 07:36:31
Autor: Runt
Testować, testować, testować
W dniu 2020-03-31 o 17:08, z pisze:
     "W sobotę w ostrawskim szpitalu uniwersyteckim przeprowadzono badanie dokładno¶ci chińskich testów. Jak ujawniła dyrektor wojewódzkiej stacji sanitarno-epidemiologicznej Pavla Svrcinova, wyniki były tragiczne - okazało się, że aż ok. 80% sprawdzonych testów dało błędny wynik. Svrcinova wyja¶niła, że czekaj± jeszcze na wyniki z innych czę¶ci kraju, ale wszystko wskazuje, że testy - za które Czechy zapłaciły 54 mln koron (ok. 9 mln złotych) będ± stosowane tylko u osób, które kończ± kwarantannę, a wszystkie pozostałe testy dały u nich wynik negatywny."

http://pokazywarka.pl/oa9h8g/

https://www.stefczyk.info/2020/03/24/czesi-kupili-w-chinach-szybkie-testy-na-koronawirusa-okazuje-sie-ze-wiekszosc-nie-dziala/

Czy wiesz sk±d pochodz± "testy" używane w PL? ;-)

https://www.geekweek.pl/news/2020-02-01/chinska-firma-opracowala-test-ktory-wykrywa-koronawirus-w-zaledwie-8-minut/

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-01 10:22:49
Autor: Zenek Kapelinder
Testować, testować, testować
ty pizdziak vel runt dziura w dupie już po obchodzie ¶mietników.

Data: 2020-04-01 20:27:33
Autor: Runt
Testować, testować, testować
ty pizdziak vel runt dziura w dupie już po obchodzie ¶mietników.

zenusiu, co robiłes o 19:22 przy smietnikach? ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-01 11:53:40
Autor: Zenek Kapelinder
Testować, testować, testować
Wyrzucałem dla ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie resztki żarcia. Do rana przejd± ¶mietnikiem zapaszkiem, tym który tak lubisz. To lepsze dla dzikich kotów jest na papierowych tackach i masz im tego nie kra¶ć.

Data: 2020-04-02 10:03:00
Autor: Runt
W dniu 2020-04-01 o 20:53, cwel Zenek Kapelinder pisze:
Wyrzucałem dla ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie resztki żarcia.
zenusiu, znów grasujesz po smietnikach? ;-)))
Do rana przejd± ¶mietnikiem zapaszkiem,
Wierzę zenusiu, że uwielbiasz ten zapaszek. Rajcuje cię zenusiu? Masz w tym czasie oble¶ne my¶li o wzwodzie? I co? Fitaszek ani drgnie?! ;-)))
tym który tak lubisz.
zenusiu, wiem, że od bękarta czasów żyjesz w tym smrodzie i go uwielbiasz. Jest czę¶ci± twego nędznego życia.
To lepsze dla dzikich kotów jest na papierowych tackach
Wierzę w twoje do¶wiadczenie z podkradaniem kotom żarcia.
i masz im tego nie kra¶ć.
zenusiu, nie okradaj kontenerów PCK!!!!

A teraz zenusiu - won na rusztowanie. ;-))))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-02 12:54:26
Autor: Zenek Kapelinder
Testować, testować, testować
Masz już pizdziak vel runt dziura w dupie po angielskiej denaturze tak zryte pod beretem że sam niczego nie wymy¶lasz. Pilnuj się żeby wirusa nie złapać. WychodĽ z nory tylko nocami jak nikogo na ulicy nie ma. Mam nadzieję że tego lepszego co na tackach wystawiam kotom nie kradniesz?

Data: 2020-04-03 06:54:53
Autor: Runt
W dniu 2020-04-02 o 21:54, cwel Zenek Kapelinder pisze:
Masz już pizdziak vel runt dziura w dupie
zenusiu, jak się siedzi z butelka kefiru w odbycie? ;-)
po angielskiej denaturze tak zryte pod beretem
zenusiu, beret to nosz± budowłańcy. marsz na rusztowanie!
że sam niczego nie wymy¶lasz.
zenusiu, ja wymy¶lę. ty nie. a jezeli nawet to ambaje.
Pilnuj się żeby wirusa nie złapać.
dziekuję zanusiu za bezinteresown± troskę ;-O)))
WychodĽ z nory tylko nocami
czy w twoim przypadku to się sprawdza?
jak nikogo na ulicy nie ma.
aaaa, i to wtedy obrabiasz kontenery PCK o podkradasz żarcie kotom!
Mam nadzieję
zwsze mozesz miec. jak kazdy głupek.
że tego lepszego
zenusiu, opowiedz nam o tym lepszym żarciu. jak ci smakuje?
co na tackach wystawiam kotom
zenusiu, ty nie wystawiasz o żresz z tych tacek.
nie kradniesz?
okradanie kontenerów PCK to przypadło¶ć twojej partii.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-01 10:30:00
Autor: z
Testować, testować, testować
A wiesz na czym polegaj± takie szybkie testy?

Na wykrywaniu przeciwciał. Wszystkie szybkie testy na tym polegaj±.

Jedn± z ich wad jest duża niedokładno¶ć a drug± ważniejsz± to że przeciwciała pojawiaj± się u człowieka po kilku dniach od zarażenia

Epidemiolodzy twierdz± że takie testy przydaj± się dla statystyki po epidemii robione kilka razy aby wiedzieć jaka czę¶ć populacji ma przeciwciała. Np. przed nawrotem jesiennym.

W przeciwdziałaniu epidemii NIE

Data: 2020-04-01 20:47:55
Autor: Runt
W dniu 2020-04-01 o 10:30, z pisze:
A wiesz na czym polegaj± takie szybkie testy?
Na wykrywaniu przeciwciał. Wszystkie szybkie testy na tym polegaj±.
W przeciwdziałaniu epidemii NIE

Czy tak samo jak na kaca? ;-)))

--
Runt

All's well that ends well!

Data: 2020-04-03 11:04:07
Autor: z
Testować, testować, testować
Kiepski byłe¶ merytorycznie ale teraz osi±gn±łe¶ DNO

Data: 2020-04-03 18:33:36
Autor: Runt
W dniu 2020-04-03 o 11:04, z szambonurek pisze:
Kiepski byłe¶ merytorycznie ale teraz osi±gn±łe¶ DNO
marnie s tob± skoro ze sob± rozmawiasz.
--
Runt

All's well that ends well.