Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?

Data: 2020-03-29 07:40:43
Autor: Runt
Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?
W dniu 2020-03-29 o 06:45, mędrzec nad mędrcami A. Filip pisze:

Przekładając na Polskę wypada IMHO wprowadzić kilka reguł testowania:
a) ciężkie objawy - testy "na wczoraj", pacjent do szpitala zakaźnego
b) objawy "grypo-podobne" - kwarantanna domowa i testy
    "według zwykłej kolejki"
c) lekkie objawy i (możliwy) kontakt z osobą zakażoną po analizie wywiadu
    (nawet "w sklepie") - kwarantanna domowa i testy
    "według kolejki priorytetowej"

Idź z tym na Nowogrodzką! Naczelnym Lekarzem Kraju cię zrobią.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 08:25:47
Autor: A. Filip
Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:
[...]

Abopeło ma to w dupie?
Ja może nawet mam parę "fajnych (wstępnych) pomysłów" (do podrzucenia)
ale do brania odpowiedzialności za całość się nie nadaje. IMHO politycznie zabójcze podejście opozycji do Covid-19 to
zaproponowanie czegoś kluczowego potrzebnego już teraz na parę dni
nim rząd to zaakceptuje.  Takie "my nie tylko mówimy że bylibyśmy
lepsi" jak to potrafi każdy głupi mądry (dopiero) po fakcie.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-29 08:51:29
Autor: Runt
W dniu 2020-03-29 o 08:25, A. Filip pisze:
Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:

Idź z tym na Nowogrodzką! Naczelnym Lekarzem Kraju cię zrobią.

Abopeło ma to w dupie?

Co ma do tego PO? Przy korycie jest PiS, a właściwie J.Kaczyński.

Nocną zmiana załatwia emerytom przewoźne, zdezelowane blaszaki z XP by mogli oddać głos na jedynie słusznego prezydenta. Po co mają dreptać do lokalu wyborczego? Przywiozą emerytowi komputer, pokażą jak się naciska klawisze, zagłosują za niego, emeryt podpisze, że głosował i będzie cacy! Reszta "elektoratu" zostanie popędzona do lokalu wyborczego. W lokalu wyborczym posadzi się 2-3 byłych PZPR-owców ubranych w mundury
i maski przeciwgazowe na ryjach i będzie jak było.

Ja może nawet mam parę "fajnych (wstępnych) pomysłów" (do podrzucenia)
ale do brania odpowiedzialności za całość się nie nadaje.

Tak? Czyli niech ktoś za ciebie wyciąga gorące kartofle z ogniska?
To nie ja! To ONI! To ONI! Tak?

Jesteś tego najlepszym przykładem.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 09:59:59
Autor: Budzik
Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea Południowa?
Użytkownik Runt Runtime@anakumena.org ...

Idź z tym na Nowogrodzką! Naczelnym Lekarzem Kraju cię zrobią.

Abopeło ma to w dupie?

Co ma do tego PO? Przy korycie jest PiS, a właściwie J.Kaczyński.

Badz uczciwy, pensje pobieraja i jedni i drudzy.
Potrafisz mi wyjasnic dlaczego miesiac temu opozycja nie osmieszyła rzadu i nie zapytała dlaczego super ekstra ustawy uchwalane super ekstra awaryjnie pomimo tego ze "jestesmy przygotowania na kazda pandemie" nie zawierały przepisów dotyczacych zdalnej pracy parlamentu?
Przeciez zrobili gównoburze o cos co dawno powinno byc opisane, zaplanowane, przetestowane i PRZECWICZONE!

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2020-03-29 14:05:18
Autor: Runt
W dniu 2020-03-29 o 11:59, Budzik pisze:
Użytkownik Runt Runtime@anakumena.org ...

Co ma do tego PO? Przy korycie jest PiS, a właściwie J.Kaczyński.
Badz uczciwy, pensje pobieraja i jedni i drudzy.
Którzy więcej?
[...]
To proste chcieli złapać PO w sieć.
Przeciez zrobili gównoburze o cos co dawno powinno byc opisane,
zaplanowane, przetestowane i PRZECWICZONE!
Na Kremlu of course! ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 12:59:58
Autor: Budzik
[...]

zawsze ci co przy korycie.

[...]

Hmm, mowisz ze opozycja czyli m.in PO nie zapropowała miesiac temu prawa potrzebnego do pracy zdalnej po to zeby złapac PO w siec? To cos w stylu samopodpierdolki?

Przeciez zrobili gównoburze o cos co dawno powinno byc opisane,
zaplanowane, przetestowane i PRZECWICZONE!

Na Kremlu of course! ;-)))

Nie rozumiem tego dowcipu.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2020-03-29 10:58:33
Autor: Alojzy Gąska
użytkownik Runt napisał:

[...]

A nie korespondencyjnie?

ctrl+v https://twitter.com/waldemarkowal/status/1243977931069800449

Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?