Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?

Data: 2020-03-29 12:07:29
Autor: z
Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?
Symptomatyczne jest że nie piszesz o "szybkich" testach paskowych ;-)

Data: 2020-03-29 14:12:20
Autor: Runt
W dniu 2020-03-29 o 12:07, z pisze:
Symptomatyczne jest że nie piszesz o "szybkich" testach paskowych ;-)
szybkie testy to ty mozesz robić przy sraczce.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-30 07:15:50
Autor: z
Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?
Nie. Szybkie testy stosuje Korea. Wynik po kilkunastu minutach.

Pomijając etap zarażenia to taki test chyba w 40% może być BŁĘDNY

I tu nowa wiadomość.
Jak powiedział profesor w tvn24 Polska na tym etapie epidemii wygląda o wiele lepiej niż inne kraje europejskie.
NA TYM ETAPIE

I tu UWAGA: Polska nie testuje tylko widocznie chorych objawowych jak twierdzi opozycja.
tylko 5% testów jest POZYTYWNYCH ze wszystkich wykonanych.

Miejmy nadzieję że to się utrzyma a takie Runty pozjadają sobie zęby ze złości ;-)

Data: 2020-03-30 00:05:05
Autor: japanizer
On Monday, March 30, 2020 at 2:15:51 PM UTC+9, z wrote:
[...]

W Polsce jest kilkaset tysięcy (tak, kilkaset tysięcy) osób objętych kwarantanną. Niemal żadna z nich nie została przetestowana na obecność koronawirusa.
Osoby, które były objęte kwarantanną i umarły, również nie są badane na obecność koronawirusa.

PS. na Białorusi 0 zachorowań.

Data: 2020-03-30 09:08:23
Autor: z
Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?
W Polsce tylko 5% testów jest POZYTYWNYCH.

Można robić ich więcej. Tylko co na to Kopaczowa? ;-)

Data: 2020-03-30 11:33:56
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 09:08, pajac z pisze:
W Polsce tylko 5% testów jest POZYTYWNYCH.
Można robić ich więcej. Tylko co na to Kopaczowa? ;-)

Co tego ma Kopacz?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-30 11:49:10
Autor: z
Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?
Tego ma pogląd ;-)

Data: 2020-03-30 00:16:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 07:15:51 UTC+2 użytkownik z napisał:
Nie. Szybkie testy stosuje Korea. Wynik po kilkunastu minutach.

Pomijając etap zarażenia to taki test chyba w 40% może być BŁĘDNY

A może po prostu Koreańczycy wiedzą kiedy i jak takie testy stosować.
Na chwilę obecna wygląda na to, że ogarniają sytuację:
https://blogs.worldbank.org/eastasiapacific/koreas-response-covid-19-early-lessons-tackling-pandemic

--
Bruno

Data: 2020-03-30 10:10:03
Autor: z
W dniu 2020-03-30 o 09:16, Bruno Brunowski pisze:

A może po prostu Koreańczycy wiedzą kiedy i jak takie testy stosować.

A może to zupełnie inny kraj? Inna struktura zaludnienia, inna mentalność i stosunek do prawa sieć służby zdrowia...

Czynników może być bardzo dużo zwłaszcza że jeszcze mało wiemy o tym wirusie.

Data: 2020-03-30 01:19:29
Autor: japanizer
On Monday, March 30, 2020 at 5:12:37 PM UTC+9, z wrote:
> [...]

Czynników może być bardzo dużo zwłaszcza że jeszcze mało wiemy o tym wirusie.

A może jednak nie byliśmy "doskonale przygotowani na wirusa", jak okłamał nie raz Polaków Mateusz Krzywousty z pistargowicy?

Data: 2020-03-30 10:26:52
Autor: z
Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?
W porównaniu z Włochami czy nawet UK? DOSKONALE.

Data: 2020-03-30 11:34:32
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 10:10, z pisze:
[...]

Ty nie wiesz zupełnie nic a wypowiadasz się jak expert.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-30 11:49:55
Autor: z
W dniu 2020-03-30 o 11:34, Runt pisze:
Ty nie wiesz zupełnie nic a wypowiadasz się jak expert.

Dużo oglądam tvn24 i słucham tok fm ;-)

Spróbuj

Data: 2020-03-31 07:18:20
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 11:49, pajac z pisze:
W dniu 2020-03-30 o 11:34, Runt pisze:
Ty nie wiesz zupełnie nic a wypowiadasz się jak expert.
Dużo oglądam tvn24 i słucham tok fm ;-)
Tyle, że nic z tego nie rozumiesz.
Sądzę, że odpowiedni dla ciebie poziom prezentuja TVP Info i TV Trwam.
Spróbuj
Ty próbowałes i co? ;-)

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-31 08:19:52
Autor: Zenek Kapelinder
Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea Południowa?
7:18 zaspales czy już pizdziak vel runt dziura w dupie po obchodzie śmietników jesteś?

Data: 2020-04-01 07:33:52
Autor: Runt
zenusiu! jakżed się cieszę!
7:18 zaspales czy już pizdziak vel runt dziura w dupie po obchodzie śmietników jesteś?

zenusiu, tak się martwiłem. spisz do południa? Wysypiaj się zenusiu.
uważaj na siebie potomku albina siwaka. nie myśl zbyt intensywnie by dylatacja łba ci nie rozerwała.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-01 10:28:26
Autor: Zenek Kapelinder
zenusiu! jakżed się cieszę!
Nie dziwię się pizdziak vel runt dziura w dupie że się martwisz. Im później wstaniesz tym mniej po Rumunach nie sprawdzonych śmietników ci zostaje.

Data: 2020-04-01 20:26:51
Autor: Runt
zenusiu! jakżed się cieszę!
Nie dziwię się pizdziak vel runt dziura w dupie że się martwisz.

zenusiu, martwiłem się, że spadłes z rusztowania, kielnia wbiła ci się w zadek i przebiła butelkę kefiru która zaaplikował ci u2 z lodzikiem.

Im później wstaniesz tym mniej po Rumunach nie sprawdzonych śmietników ci zostaje.

Wierzę zenusiu w twoje doświadczenie w tym temacie.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-31 14:18:21
Autor: z
Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?
W dniu 2020-03-31 o 07:18, Runt pisze:
Ty próbowałes i co?

I nawracam Cię na jedynie słuszne media ;-)

Data: 2020-04-01 07:26:05
Autor: Runt
W dniu 2020-03-31 o 14:18, z pisze:
W dniu 2020-03-31 o 07:18, Runt pisze:
Ty próbowałes i co?
I nawracam Cię na jedynie słuszne media ;-)
Kupiłeś Biblię czy obecnie oglądasz wyłacznie TV Trwam?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-30 00:28:13
Autor: Bruno Brunowski
[...]

Kłamstwo. Dopiero od tygodnia testowane są osoby w stanie zagrożenia życia z objawami niewydolności oddechowej bez konieczności spełnia kryteriów epidemiologicznych. https://www.medexpress.pl/gis-zmiana-kryteriow-testow-w-kierunku-koronawirusa-dla-personelu-medycznego-i-osob-z-objawami-niewydolnosci-oddechowej/76899
Wcześniej konieczne było wykazanie możliwości zarażenia. Efekty? Zamykane jeden po drugim oddziały i szpitale.

--
Bruno

Data: 2020-03-30 10:18:15
Autor: z
W dniu 2020-03-30 o 09:28, Bruno Brunowski pisze:
Wcześniej konieczne było wykazanie możliwości zarażenia. Efekty? Zamykane jeden po drugim oddziały i szpitale.

Tego nie wiesz i KŁAMIESZ.

Data: 2020-03-30 01:23:28
Autor: japanizer
On Monday, March 30, 2020 at 5:18:16 PM UTC+9, z wrote:
W dniu 2020-03-30 o 09:28, Bruno Brunowski pisze:
> Wcześniej konieczne było wykazanie możliwości zarażenia. Efekty? Zamykane jeden po drugim oddziały i szpitale.

Tego nie wiesz i KŁAMIESZ.

Pisiorku, nim zarzucisz komuś kłamstwo, to wiedz, że z powodu decyzji i kłamstw PiS kostucha zbliża się również do ciebie:

https://zdrowie.wprost.pl/medycyna/choroby/10309821/szpital-w-kaliszu-zamkniety-z-powodu-koronawirusa-czekamy-na-dalsze-decyzje-sanepidu.html

Szpital w Kaliszu zamknięty z powodu koronawirusa. ,,Czekamy na dalsze decyzje sanepidu"

https://gk24.pl/oddzial-chirurgii-w-szpitalu-w-bialogardzie-zamkniety-dwoch-lekarzy-i-piecioro-pacjentow-na-kwarantannie/ar/c1-14883059

Oddział chirurgii w szpitalu w Białogardzie zamknięty. Dwóch lekarzy i pięcioro pacjentów na kwarantannie

https://lodz.wyborcza.pl/lodz/7,35136,25820834,w-szpitalu-w-lagiewnikach-zamkniety-oddzial-i-kwarantanna-powod.html

W szpitalu w Łagiewnikach zamknięty oddział i kwarantanna. Powód: pacjent z koronawirusem

https://www.se.pl/wroclaw/koronawirus-we-wroclawiu-oiom-szpitala-przy-grabiszynskiej-zamkniety-aa-w1Xq-1Wim-Am5U.html

Koronawirus we Wrocławiu. OIOM szpitala przy Grabiszyńskiej zamknięty!

itd., sporo tego jest.

Data: 2020-03-30 10:29:14
Autor: z
Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?
Jaki to jest procent z ogólnej liczby szpitali czy łóżek?

Jest wojna. Też poszedłbym do specjalisty bo mam skierowanie.

Data: 2020-03-30 01:39:13
Autor: japanizer
On Monday, March 30, 2020 at 5:29:15 PM UTC+9, z wrote:
Jaki to jest procent z ogólnej liczby szpitali czy łóżek?

Jest wojna. Też poszedłbym do specjalisty bo mam skierowanie.

Oficjalnie mamy ilu, ledwie 1700 zarażonych? Z których większość siedzi w domach.

Służba zdrowia już teraz jest sparaliżowana, brakuje maseczek, płynów do odkażania (jak te szpitale działały przed epidemią? lekarze nie nosili maseczek, nie odkażali rąk? dramat).

Minister zdrowia coś przebąkiwał o kilkudziesięciu tysiącach zarażonych w kwietniu.

Data: 2020-03-30 11:51:00
Autor: z
W dniu 2020-03-30 o 10:39, japanizer@japanizer.org pisze:
Służba zdrowia już teraz jest sparaliżowana, brakuje maseczek, płynów do odkażania (jak te szpitale działały przed epidemią? lekarze nie nosili maseczek, nie odkażali rąk? dramat).

Gdzieś już czytałem takie zdanie
HMMMMMM.....
Ciekawe gdzie?

Data: 2020-03-30 11:36:42
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 10:29, z pisze:
Jaki to jest procent z ogólnej liczby szpitali czy łóżek?

No jaki?

Jest wojna. Też poszedłbym do specjalisty bo mam skierowanie.

Wina Tuska, Kidawy, Kopacz, PO, KO i innych tylko nie PiS.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-30 11:51:36
Autor: z
Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?
O jest nasza gwiazda.
Runcie to Ty pisałeś?

Data: 2020-03-31 07:19:34
Autor: Runt
Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?
W dniu 2020-03-30 o 11:51, pajac z pisze:
O jest nasza gwiazda.

Nie pochlebiaj sobie.

Runcie to Ty pisałeś?

Często miewasz takie omamy?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-30 01:39:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 10:18:16 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2020-03-30 o 09:28, Bruno Brunowski pisze:
> Wcześniej konieczne było wykazanie możliwości zarażenia. Efekty? Zamykane jeden po drugim oddziały i szpitale.

Tego nie wiesz i KŁAMIESZ.

Tak oczywiście. Ja kłamię, szpitale są zamykane przez widzimisię dyrektorów, ludzie umierają na choroby współistniejące, a ZOZy dostają po pięć maseczek jako wsparcie od GIS. --
Bruno

Data: 2020-03-30 11:53:08
Autor: z
Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?
Kwestia percepcji i postrzegania świata, pandemii, bogactwa czy biedy...

Historia oceni czy Twoje lamenty Dziś miały sens

Data: 2020-03-31 07:22:17
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 11:53, pajac z pisze:
Kwestia percepcji i postrzegania świata,

Masło maślane.

> pandemii, bogactwa czy biedy...

Nu!

Historia oceni czy Twoje lamenty Dziś miały sens

Nie rycz mały, nie rycz...

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-30 11:35:32
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 10:18, z pisze:
W dniu 2020-03-30 o 09:28, Bruno Brunowski pisze:
Wcześniej konieczne było wykazanie możliwości zarażenia. Efekty? Zamykane jeden po drugim oddziały i szpitale.
Tego nie wiesz i KŁAMIESZ.

Nie wierzysz TVP?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-30 11:54:28
Autor: z
Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?
Nie wierzysz TVP?

Nie oglądam. Ogarnij się.

Dzisiaj mam wrażenie że podmienili Ci soft albo obsługującego.

Nic nie pamiętasz

Data: 2020-03-31 07:24:41
Autor: Runt
Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?
W dniu 2020-03-30 o 11:54, pajac z pisze:
Nie wierzysz TVP?
Nie oglądam. Ogarnij się.
Jak możesz być taki antypatriotyczny! Prezes ci nie wybaczy!
Dzisiaj mam wrażenie że podmienili Ci soft albo obsługującego.
często miewasz takie objawy?
Nic nie pamiętasz
Domniemywasz czy wywróżyłeś z kocich flaków?

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-31 14:20:18
Autor: z
Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?
W dniu 2020-03-31 o 07:24, Runt pisze:
Prezes ci nie wybaczy!

Równowaga musi być w przyrodzie.

Robię to za Ciebie ;-)

A ty z radością oglądasz tvp i coraz bardziej się czerwienisz ze złości.
Długo tak nie pociągiesz

Data: 2020-04-01 07:28:44
Autor: Runt
W dniu 2020-03-31 o 14:20, z pisze:
W dniu 2020-03-31 o 07:24, Runt pisze:
Prezes ci nie wybaczy!
Równowaga musi być w przyrodzie.
Ty prezesa czy prezes ciebie?
Robię to za Ciebie ;-)
A ja na ciebie ;-)))
A ty z radością oglądasz tvp
Nie mam takiego kanału.
i coraz bardziej się czerwienisz ze złości.
zainstowałeś w moim domu kamerki czy wrózysz z kocich flaków?
Długo tak nie pociągiesz
Wzajemnie! Wzajemnie! Biegnij do marketu po tablet.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-30 07:39:52
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 07:15, z pisze:
Nie. Szybkie testy stosuje Korea. Wynik po kilkunastu minutach.
Pomijając etap zarażenia to taki test chyba w 40% może być BŁĘDNY
I tu nowa wiadomość.
Jak powiedział profesor w tvn24

TVN24?!!! Przecież to nie jest wiarygodna stacja!!!!

Polska na tym etapie epidemii wygląda o wiele lepiej niż inne kraje europejskie.
NA TYM ETAPIE

Jest sukces? Jest!

I tu UWAGA: Polska nie testuje tylko widocznie chorych objawowych jak twierdzi opozycja.

A co twierdzi zbawca narodu?

tylko 5% testów jest POZYTYWNYCH ze wszystkich wykonanych.

Kto to potwierdza? Jakis profesor w TV Trwam czt TVN24?

Miejmy nadzieję że to się utrzyma

Jesteś naiwny jak kociak z Żoliborza.

a takie Runty

a takie z-ety wypluja płuca by przypodobac sie Nowogrodzkiej.

pozjadają sobie zęby ze złości ;-)

a ty wyplujesz swoje płuca do własnej urny.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-30 08:45:36
Autor: z
W dniu 2020-03-30 o 07:39, Runt pisze:

Kto to potwierdza? Jakis profesor w TV Trwam czt TVN24?

Co Ty powiesz? To nie mogę się powoływać na tego szmatławca?

Data: 2020-03-30 11:31:21
Autor: Runt
W dniu 2020-03-30 o 08:45, dupek z pisze:
W dniu 2020-03-30 o 07:39, Runt pisze:
Kto to potwierdza? Jakis profesor w TV Trwam czt TVN24?
Co Ty powiesz? To nie mogę się powoływać na tego szmatławca?

Możesz powoływac się na co tam sobie chcesz! ;-)

--
Runt

All's well that ends well.

Testować jak Włochy, Niemcy czy Korea P ołudniowa?