Testowałem kurtkę z Lidla (tę z wietrzeniem na plecach)

Data: 2012-10-09 01:06:18
Autor: Piecia aka dracorp
Testowałem kurtkę z Lidla (tę z wietrzeniem na plecach)
W dniu wtorek, 9 października 2012 08:44:46 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:
...a wyniki testu, oczywiście, zapisałem: http://u.42.pl/2Jd1

A wiesz o tym że gdy się gwałtownie zatrzymasz to zawsze będziesz odczuwał wzmożenie pocenia ponieważ organizm przestaje być chłodzony przez powietrza owiewające twój organizm. I kurtka tutaj zbytnio nie zawiniła.
http://mathmed.blox.pl/2011/02/Wypromieniowanie-ciepla-i-homeostaza-plynowa..html #Jest to też bardzo istotne w momencie zatrzymania się po ciężkiej jeździe w warunkach znacznie przekraczających komfort termiczny..

Data: 2012-10-09 01:44:05
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 9 października 2012 10:06:18 UTC+2 użytkownik Piecia aka dracorp napisał:
> [...]

http://mathmed.blox.pl/2011/02/Wypromieniowanie-ciepla-i-homeostaza-plynowa.html #Jest to też bardzo istotne w momencie zatrzymania się po ciężkiej jeździe w warunkach znacznie przekraczających komfort termiczny..

A wiesz, że ja jeżdżę zimą i tylko na łeb nie udało mi się tak dobrać nakrycia,
żeby nie marznąć w czasie jazdy i nie pocić się na każdych światłach?

Ale jak już wjade do garażu, to przerąbane, takich superciuchów to jeszcze
nikt nie robi (ewentualnie robi, ale nie stać mnie na ich zakup w celu
sprawdzenia ;) ).

Data: 2012-10-10 17:18:11
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 9 Oct 2012, rmikke wrote:

Ale jak już wjade do garażu, to przerąbane,

  Nie no, podnoszę wrota i rozpinam dres przed wejściem, kurtka
już zdjęta przy bramie ;) (mowa o zimie)

pzdr, Gotfryd

Testowałem kurtkę z Lidla (tę z wietrzeniem na plecach)