Testowałem kurtkę z Lidla (tę z wietrzeniem na plecach)

Data: 2012-10-11 21:53:16
Autor: Krycha_net
Testowałem kurtkę z Lidla (tę z wietrzeniem na plecach)
W dniu 2012-10-09 08:44, rmikke pisze:
...a wyniki testu, oczywiście, zapisałem: http://u.42.pl/2Jd1

Czy ktoś zwrócił uwagę na informację dotyczącą prania bluz
jak i koszulek rowerowych, że 'nie stosować płynu do płukania tkanin'?
https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/PranieKurtki
Czemu ma szkodzić używanie płynów do płukania, wie ktoś z Was?
Stosujecie się do instrukcji prania?

Krycha

Data: 2012-10-11 13:15:27
Autor: Piecia aka dracorp
W dniu czwartek, 11 października 2012 21:53:20 UTC+2 użytkownik Krycha_net napisał:
[...]

A płyn do płukania czasem nie zatyka otworów przez które ucieka para? Nie wiem nawet czy się stosuję do instrukcji bo przeważnie większość ciuchów na rower i do biegania płuczę zaraz po użyciu, razem ze mną. A raz na jakiś czas piorę w pralce w ~30°C na programie ciuchy sportowe. Cokolwiek to ma znaczyć.

Data: 2012-10-11 22:51:23
Autor: Krycha_net
Testowałem kurtkę z Lidla (tę z wietrzeniem na plecach)
W dniu 2012-10-11 22:15, Piecia aka dracorp pisze:
(...)
[...]

Program prania programem, ważne jakie środki dodajesz do procesu prania.
Czy oprócz proszku również płyn do płukania tkanin?
Albo czy coś takiego nie jest dodawane już przez producentów proszków.

Krycha

Data: 2012-10-17 22:43:51
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Krycha_net" <kkrycha@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k57bpr$db$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ja używam Bila Sporta i jest naprawdę ok. Test u mnie na stronie.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-10-11 13:52:40
Autor: rmikke
> [...]

https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/PranieKurtki
Czemu ma szkodzić używanie płynów do płukania, wie ktoś z Was?

Jak piorę _kurtkę_, to się stosuję. Przy koszulkach i bluzach
się nie przejmuję i nic się nie dzieje. Tylko patrz, czy to nie
cóś z membraną. Na wszelki wypadek unikam też płynu do płukania
przy wszelkich ciuchach z kilku warstw materiału, w tym rekawic
cieplejszych. Ale nie wiem, czy słusznie - po prostu strzyżonego
Pan Bóg strzyże, jak zwykł mawiać Dziadek.

Testowałem kurtkę z Lidla (tę z wietrzeniem na plecach)