Testowałem kurtkę z Lidla (tę z wietrzeniem na plecach)

Data: 2012-10-29 00:50:48
Autor: rmikke
Testowałem kurtkę z Lidla (tę z wietrzeniem na plecach)
W dniu wtorek, 9 października 2012 08:44:46 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:
...a wyniki testu, oczywiście, zapisałem: http://u.42.pl/2Jd1

Dziś przetestwałem ponownie, wyebawszy się przy okazji:
http://u.42.pl/2JgJ

"Jeśli chodzi o kurtkę z Lidla, to przy siedmiu stopniach była za ciepła, przy czterech też, ale dziś, przy -2 się wreszcie sprawdziła.. Trochę mi na początku kark chłodziło w miejscu, gdzie na plecach nie ma ocieplenia, a plecak nie sięga, ale bardzo szybko się nagrzałem i było dobrze. Nawet mi się znowu ręce spociły, mimo krótkich rękawków pod spodem. No i, co ważne, huknięcie łokciem w asfalt kurtka zniosła ze stoickim spokojem.

Kupione razem z kurtką rękawice też mi pasują na taką właśnie temperaturę, jak dziś. "

Data: 2012-10-30 00:14:46
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 29 października 2012 08:50:48 UTC+1 użytkownik rmikke napisał:
> [...]

> ...a wyniki testu, oczywiście, zapisałem: http://u.42.pl/2Jd1

Dziś przetestwałem ponownie, wyebawszy się przy okazji:

....a dziś dla porównania przejechałem się w kurtce z Decathlona.
Dała radę, ale jest chłodniejsza: http://rmikke.bikestats.pl/837444

Testowałem kurtkę z Lidla (tę z wietrzeniem na plecach)