Testowanie 105 VR Nikkora [Łódź] - kto pomoż e?

Data: 2009-07-17 10:34:47
Autor: GK
Testowanie 105 VR Nikkora [Łódź] - kto pomoż e?
Witam,
Wydaje mi się, że nie tak dawno zakupiona 105 macro Nikkora nie robi wystarczająco ostrych zdjęć. Albo też ja coś źle robię, chociaż dzisiaj robiłem fotki ze statywem i wydaje mi się, że nie są tak ostre jak powinny być. Krawędzie obiektów są jakieś takie rozmyte.
Trochę wcześniej zrobionych fotek wrzuciłem tutaj:
http://www.8-bit.interbit.com.pl/nikkor
dla porównania zwykły kit 18-55 robi tak:
http://www.8-bit.interbit.com.pl/nikkor_18_55/

Może ktoś jest z Łodzi i pomógłby mi w testach? Może chciałby porobić jakieś przykładowe fotki i pomóc ocenić czy ten posiadany przeze mnie egzemplarz robi ostre fotki czy nie?
Cały weekend mam wolny, ewentualnie może w przyszłym tygodniu?
Pozdrawiam,
Grzegorz

Testowanie 105 VR Nikkora [Łódź] - kto pomoż e?