Testowo ruszył Polsat HD w DVB-T

Data: 2011-03-02 00:12:32
Autor: kaczor1
Testowo ruszył Polsat HD w DVB-T
Niepodziewanie załączono testowy nadajnik NTC (naziemnej telewizji
cyfrowej) z osobno emitowanym kanałem Polsat HD w ramach dwóch
pozwoleń, które 1 marca odebrał operator TP Emitel. Od 1 marca od
godz. 16.00 bez rozgłosu na kanale 29 włączono testy Polsatu HD (1080i
bez AC3). Podobne testy z kanałami TVP mają się odbyć z nadajnika RTON
Wisła-Skrzyczne, ale na razie nie możemy potwierdzić jej uruchomienia..
W redakcji SAT Kuriera w momencie pisania tego tekstu nie było odbioru
kanału 62 z Skrzycznego.

http://satkurier.pl/news/63911/warszawa-i-skrzyczne-polsat-hd-w-dvb-t.html#Scene_1

Data: 2011-03-02 10:19:44
Autor: Arek.
[...]

potwierdzam
przeskanowałem tuner i doszedł Polsat HD
odbieram w Wilanowie z Raszyna

Arek.

Data: 2011-03-02 10:28:19
Autor: Cavallino
Użytkownik "Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl> napisał w wiadomości news:

przeskanowałem tuner i doszedł Polsat HD
odbieram w Wilanowie z Raszyna

Przecież w artykule jest info, że Polsat HD jest nadawany testowo z PKIN, z innego nadajnika niż reszta, więc nie odbierasz go raczej z Raszyna.

Data: 2011-03-02 22:55:58
Autor: Arek
[...]

sory że tak późno odpisuję ale nie było mnie w domu
mam antenę ustawioną na Raszyn i jak pisałem miałem Polsat HD
teraz wracam i nie ma go :(
nie ma możliwości abym odebrał ten sygnał z PKiN gdyż antena patrzy w odwrotną stronę i na jej drodze nie ma nic z czego złapała by sygnał odbity
jeżeli łapał bym z PKiN Polsat HD to do listy doszedł by też TVN Warszawa ale nie miałem go
widocznie coś kombinowali i był nadawany ten sygnał ale krótko :(

Arek.

Data: 2011-03-02 23:28:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "Arek" <arek@arbuzowa.2a.pl> napisał w wiadomości news:ikmedk$u2r$1news2.ipartners.pl...

[...]

A jednak.

jeżeli łapał bym z PKiN Polsat HD to do listy doszedł by też TVN Warszawa ale nie miałem go

Polsat HD leci z dużo większą mocą.

Testowo ruszył Polsat HD w DVB-T