Testu opon całorocznych c.d.

Data: 2012-01-20 19:36:54
Autor: to
Testu opon całorocznych c.d.
Jak jest trochę kałuż i błota pośniegowego to powyżej 120 km/h zaczynają lekko pływać, ale tragedii nie ma. Czyli odporność na aquaplaning taka sobie. A może to wina braku ESP?

Tak czy owak nadal polecam. Mowa oczywiście o GY Vector 4season czy jakoś tak.

PS. Będę się teraz śmiał z każdego, kto kupuje do autka miejskiego dwa komplety opon. :>

Data: 2012-01-20 21:30:31
Autor: J.F.
Testu opon całorocznych c.d.
Dnia 20 Jan 2012 19:36:54 GMT, to napisał(a):
Jak jest trochę kałuż i błota po¶niegowego to powyżej 120 km/h zaczynaj± lekko pływać, ale tragedii nie ma. Czyli odporno¶ć na aquaplaning taka sobie. A może to wina braku ESP?
Tak czy owak nadal polecam. Mowa oczywi¶cie o GY Vector 4season czy jako¶ tak.
PS. Będę się teraz ¶miał z każdego, kto kupuje do autka miejskiego dwa komplety opon. :>

Miejskiego ? A zima w gory na narty jezdzilem na calorocznych Debicach :-)

Fakt ze czasem zawiodly ... ale brakowalo innych zimowek do porownania :-)

J.

Data: 2012-01-20 22:51:47
Autor: DoQ
Testu opon całorocznych c.d.
W dniu 20-01-2012 21:30, J.F. pisze:
Miejskiego ?
A zima w gory na narty jezdzilem na calorocznych Debicach :-)>

S± opony i jest Dębica. Trudno znaleĽć kierowcę, który nie doceniłby opon tej marki :)

--
Paweł

Data: 2012-01-20 22:10:57
Autor: to
Testu opon całorocznych c.d.
begin DoQ
Są opony i jest Dębica. Trudno znaleźć kierowcę, który nie doceniłby
opon tej marki :)

Bo Dębica Frigo to krulowa opon!

Data: 2012-01-20 23:27:38
Autor: DoQ
Testu opon całorocznych c.d.
W dniu 20-01-2012 23:10, to pisze:
S± opony i jest Dębica. Trudno znaleĽć kierowcę, który nie doceniłby
opon tej marki :)
Bo Dębica Frigo to krulowa opon!

A Faggot to krulewicz??

--
Paweł

Data: 2012-01-21 12:45:16
Autor: kkk
Testu opon całorocznych c.d.
On 20 Sty, 23:27, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

> Bo Dębica Frigo to krulowa opon!

A Faggot to krulewicz??

Królewicz to Nankang

Data: 2012-01-21 20:49:24
Autor: to
Testu opon całorocznych c.d.
begin kkk
A Faggot to krulewicz??

KrĂłlewicz to Nankang

Ave!

Data: 2012-01-21 13:12:32
Autor: bratPit
Testu opon całorocznych c.d.

PS. Będę się teraz śmiał z każdego, kto kupuje do autka miejskiego dwa
komplety opon. :>

pojedź w góry, będziesz miał kupę śmiechu, ostatnio widziałem faceta Foresterem (rejestracje z DC) na łańcuchach, dodam, że nie był jedyny samochodem 4x4 z łańcuchami na kołach,

brat

Data: 2012-01-21 12:44:53
Autor: to
Testu opon całorocznych c.d.
begin bratPit
[...]

Ale zrozumiałeś fragment zdania "do auta miejskiego"?

Data: 2012-01-21 13:56:47
Autor: bratPit
Testu opon całorocznych c.d.

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f1ab345$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
begin bratPit

[...]

zrozumiałem,

brat

Data: 2012-01-21 16:32:50
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Testu opon całorocznych c.d.
to, 21 Jan 2012 12:44:53 GMT, pl.misc.samochody:
begin bratPit

PS. Będę się teraz ¶miał z każdego, kto kupuje do autka miejskiego dwa
komplety opon. :>

pojedĽ w góry, będziesz miał kupę ¶miechu, ostatnio widziałem faceta
Foresterem (rejestracje z DC) na łańcuchach, dodam, że nie był jedyny
samochodem 4x4 z łańcuchami na kołach,

Ale zrozumiałe¶ fragment zdania "do auta miejskiego"?

Przecież SUV to samochód miejski.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2012-01-21 16:52:31
Autor: Adampio
Testu opon całorocznych c.d.
Przecież SUV to samochód miejski

No to się wszystko zgadza, wyjechały one SUV-y za miasto to pozakładały łańcuchy, które nawet jak drogie to kosztuj± mniej niż 1 zimowa opona do SUV-a, których to opon w mie¶cie (dla ¶cisłosci: w miescie nizinnym) nie potrzeba.

Data: 2012-01-21 18:14:07
Autor: Cavallino
Testu opon całorocznych c.d.
Użytkownik "Adampio" <adampio@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jfemvm$3sh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Akurat dzisiaj.
A jutro już może być potrzeba, więc takie indywidua, które twierdz± co¶ innego, będ± utrudniały ruch wlek±ć się z prędko¶ci± furmanki.

Data: 2012-01-21 19:17:59
Autor: to
Testu opon całorocznych c.d.
begin Cavallino
A jutro już może być potrzeba, więc takie indywidua, które twierdzą coś
innego, będą utrudniały ruch wlekąć się z prędkością furmanki.

Nie trolluj. Skoro tak jest, to ciekawe jak to się działo, że na całorocznych wszystkich wyprzedzałem po śniegu, chociaż to auto nie ma ESP. :>

Data: 2012-01-21 21:18:33
Autor: Mirek Ptak
Testu opon całorocznych c.d.
Dnia 2012-01-21 20:17, *to* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Ja kiedyś wyprzedziłem Porsche 911 60 konną Astrą F :) na dodatek na niemieckiej autostradzie.

Pozdrawiam - Mirek
PS.
Później kolejnymi samochodami też mi się zdarzało ;)
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-01-21 20:26:18
Autor: to
Testu opon całorocznych c.d.
begin Mirek Ptak
Ja kiedyś wyprzedziłem Porsche 911 60 konną Astrą F :) na dodatek na
niemieckiej autostradzie.

Ale mnie NIKT nie wyprzedził. Więc da się jechać co najmniej normalnie.

Data: 2012-01-21 23:51:13
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Testu opon całorocznych c.d.
W dniu 2012-01-21 21:18, Mirek Ptak pisze:
Dnia 2012-01-21 20:17, *to* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
begin Cavallino

A jutro już może być potrzeba, więc takie indywidua, które twierdz± co¶
innego, będ± utrudniały ruch wlek±ć się z prędko¶ci± furmanki.

Nie trolluj. Skoro tak jest, to ciekawe jak to się działo, że na
całorocznych wszystkich wyprzedzałem po ¶niegu, chociaż to auto nie ma
ESP. :>

Ja kiedy¶ wyprzedziłem Porsche 911 60 konn± Astr± F :) na dodatek na
niemieckiej autostradzie.

A ja ze trzy razy się utrzymałem za Veyronem. Jako¶ nie mógł mi uciec.

Bo niby k...a gdzie by miał tego dokonać? Na tych dziurach na Kochanowskiego we Wrocławiu? :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-01-21 22:44:59
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Testu opon całorocznych c.d.
Cavallino, Sat, 21 Jan 2012 18:14:07 +0100, pl.misc.samochody:
A jutro już może być potrzeba, więc takie indywidua, które twierdz± co¶ innego, będ± utrudniały ruch wlek±ć się z prędko¶ci± furmanki.

Czy "prędko¶ć furmanki" oznacza, że jad± wolniej od ciebie?

Data: 2012-01-21 14:02:53
Autor: szufla
Testu opon całorocznych c.d.
pojedĽ w góry, będziesz miał kupę ¶miechu, ostatnio widziałem faceta Foresterem (rejestracje z DC) na łańcuchach, dodam, że nie był jedyny samochodem 4x4 z łańcuchami na kołach,

I co w zwiazku z tym ?

sz.

Data: 2012-01-21 19:26:58
Autor: J.F.
Testu opon całorocznych c.d.
Dnia Sat, 21 Jan 2012 13:12:32 +0100, bratPit napisał(a):
[...]

Bedzie albo i nie bedzie - bo one smialo moga z zimowkami konkurowac

J.

Data: 2012-01-21 19:18:43
Autor: to
Testu opon całorocznych c.d.
begin J.F.
Bedzie albo i nie bedzie - bo one smialo moga z zimowkami konkurowac

Ano właśnie, moim zdaniem na śniegu jest to poziom przeciętnych zimówek. Zresztą to samo pokazują testy.

Data: 2012-01-21 22:36:16
Autor: Adampio
Testu opon całorocznych c.d.
W dniu 2012-01-21 13:12, bratPit pisze:
pojedź w góry, będziesz miał kupę śmiechu

I jeszcze takie pytanie ogólniejsze? Z jakiego konkretnie powodu zakładanie łańcuchów i jazda na nich po drodze pokrytej śniegiem ma wzbudzać śmiech?
No chyba, że chodzi o sytuację "śmieje się jak głupi do sera" ale MSZ nie każdy w górach to głupi

Data: 2012-01-23 12:23:24
Autor: Sebastian Kaliszewski
Testu opon całorocznych c.d.
bratPit wrote:
[...]

No i? 4x4 dla hamowania znaczenia nie ma. Za to z racji napędu na wszystkie koła jest mały "zapas bezpieczeństwa" pomiędzy punktem "już nie chce jechać" a "już się nie zatrzyma" / "ale urwał".

Mógł mieć letenie / czuć się niepewnie / mieć stromy i oblodzony albo grubo zasypany wyjazd z posesji

pzdr
\SK

Data: 2012-01-21 15:07:22
Autor: Lukasz
recenzja opon (było Re: Testu opon całoroc znych c.d.)
W dniu 2012-01-20 20:36, to pisze:
Jak jest trochę kałuż i błota pośniegowego to powyżej 120 km/h zaczynają
lekko pływać, ale tragedii nie ma. Czyli odporność na aquaplaning taka
sobie. A moĹĽe to wina braku ESP?

to ja dodam dwie opinie:
Continental Sport Contact 2 (letnie) - na mokrym (wiosenne temperatury) słabo się trzymają
Continental TS830 (zimowe) - na suchym, mokrym i ciapie pośniegowej trzymają się wyśmienicie, na śniegu na razie mogę powiedzieć że ok ale za mało miałem okazji do prób (aczkolwiek na ubitym śniegu na którym nogami ciężko chodzić- tak ślisko - trzymały się bardzo dobrze)

Lukasz

Data: 2012-01-21 16:33:36
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Testu opon całorocznych c.d.
to, 20 Jan 2012 19:36:54 GMT, pl.misc.samochody:
[...]

Ja również potwierdzam (druga ich zima), chociaż zdarzyło im się popłyn±ć
na ¶niegu...