Tetro

Data: 2010-08-21 02:03:37
Autor: Jarosław Rafa
Tetro
Właśnie trafiło mi sie obejrzeć ten film na TPS-ie (Tajemniczym Pokazie Specjalnym, w piątki w krakowskim kinie Sztuka - zawsze wyświetlany jest jakis film przedpremierowy i nie wiadomo co to będzie :)).
Warto zobaczyć (wchodzi do kin od 3 września) - bardzo nastrojowy, w fajny sposób balansuje między scenami radosnymi i smutnymi, ciekawie fotografowany (większość filmu jest czarno-biała, a tylko sceny wspomnień bohaterów - kolorowe) i z dość niespodziewanym "zakrętasem" fabularnym na koniec... :)
Pewnie gdybym obejrzał trailer albo przeczytał opis tego filmu, to świadomie bym się na niego nie wybrał, wydałby mi sie nieciekawy... Tak że czasami warto sobie zrobić niespodziankę :)
--
Pozdrowienia,
    Jaroslaw Rafa

Tetro