Texas Hold'em - legalny czy już nie?

Data: 2012-05-12 07:58:50
Autor: Piotrek
Texas Hold'em - legalny czy już nie?
Dzień dobry.

W związku z ostatnimi zmianami w polskim prawie chciałem się
dowiedzieć czy udział w turniejach pokera online jest nadal legalny
czy już nie. Wiem, że są osoby, dla których tego typu zawody były
jedynym źródłem dochodów (i to podobno całkiem niezłych).

Data: 2012-05-17 18:46:28
Autor: Bydlę
Texas Hold'em - legalny czy juĹź nie?
On 2012-05-12 16:58:50 +0200, Piotrek <pilarp@poczta.onet.pl> said:

Dzień dobry.

W związku z ostatnimi zmianami w polskim prawie

A co się zmieniło?

 chciałem się
dowiedzieć czy udział w turniejach pokera online jest nadal legalny
czy już nie.

Gry w pokera chyba nie da się zdelegalizować.
Natomiast hazard podlega ustawie...

--
Bydlę

Data: 2012-05-18 13:00:38
Autor: SDD
Piotrek pisze:

W związku z ostatnimi zmianami w polskim prawie chciałem się
dowiedzieć czy udział w turniejach pokera online jest nadal legalny

Nie wiem, czy legalny czy nie, ale ze swiadczy o bezmózgowiu graczy to pewne.

To juz chyba lepiej sobie isc na duza gielde czy targowisko i zagrac w benkla. Skutek finansowy ten sam, a emocje pewnie duzo wieksze :)

Mozna tez wziac plik banknotow i spalic - rowniez dla gracza efekt identyczny, ale umacnia to polską walutę.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-05-19 00:47:01
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 18 May 2012, SDD wrote:

Mozna tez wziac plik banknotow i spalic - rowniez dla gracza efekt identyczny, ale umacnia to polską walutę.

  Tylko dla porzadku przypomnę, że publicznie nie wolno
(samemu chyba można).

pzdr, Gotfryd

Texas Hold'em - legalny czy już nie?