Też Kaczka, a odmówił.

Data: 2009-11-19 12:18:08
Autor: brat_olin
Też Kaczka, a odmówił.
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote

Dziś prezydent Ryszard Kaczorowski uświadamia Polakom, co dla Polaka znaczy honor i co to znaczy być prezydentem Polski. "Nie widzę powodu, by składać takie oświadczenie.
W tamtym okresie bylem na emigracji i nie miałem z nikim ze służb kontaktu.
Co najważniejsze, sam nie mam wątpliwości co do mojej przeszłości
Jeśli będą ode mnie takiego oświadczenia wymagać, zrezygnuje z prac w Radzie" #

W Polsce podpisanie deklaracji lustracyjnej to jak PESEL -
i PRAWNIE ustalone.  I dobrze!  A z attitude prez. Kaczorowskiego
to na panstwowa robote w Polsce nie powinni go przyjac.   Natomiast
co do prywatnych firm, czy innych Sorosow, to owszem mialby szanse,
jesli nie maja tam takiego wymogu.  To w koncu ich sprawa, czy chca
miec TW czy pozytecznego idiote za pracownika, nie?
WOLNY kraj, wreszcie!

--
Smart questions to stupid answers

Też Kaczka, a odmówił.