Też go ochrzcili ? :)

Data: 2009-03-22 14:34:10
Autor: Grzegorz Z.
Też go ochrzcili ? :)
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6411028,11_latek_mial_2_promile_we_krwi___trafil_do_szpitala.html

Zakładając że plac był na tej samej działce na której znajdował się
kościół, to moim zdaniem powinno się go ochrzcić, podobnie jak to niemowlę
znalezione niedawno w kościele w Szczecinie.

Krześni też by się bez problemu znaleźli, w końcu sytuacja była wyjątkowa.

Data: 2009-03-22 14:38:12
Autor: konserwator
Też go ochrzcili ? :)

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:sc0twkwux0fj.8lknmo3xfeja.dlg40tude.net...
[...]

ten 11 latek to taki przyszly ateista , tak maly fritzlek i za kilka lat zaglosuje na PO....

rym

Data: 2009-03-22 14:43:13
Autor: Grzegorz Z.
Też go ochrzcili ? :)
Dnia Sun, 22 Mar 2009 14:38:12 +0100, konserwator napisał(a):

[...]

To Pan Fritzl też brał ślub kościelny, podobnie jak Pan Donald?

Z tego co słyszałem to chciał uchronić córkę przed złym wpływem rupta co
chceta i dlatego zamknął ją w piwnicy, ale o tym czy brał ślub kościelny
przyznam że nie wiem.

Data: 2009-03-22 14:49:35
Autor: konserwator
Też go ochrzcili ? :)

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:nmfh1apovq35$.1fn0gb7vthqv9$.dlg40tude.net...
[...]

ja tez nie wiem ale wiem ze jest umyslowo chory tak jak reszta lewakow i ateistow, wiec byc moze iz wzial ten slub czy to w kosciele a moze synagodzie czy mechecie. To w sumie nie ma zadnego znaczenia...Gdyby wierzyl w Boga to by tego nigdy nie zrobil swojej corce. Jakkolwiek temu Bogu na imie. Takie rzeczy moga wykluwac sie w glowach ateistow patrz Hitler, Stalin, Lenin, Cheguewara i reszta tych mordercow albo i ten holender jak mu tam?

rym

-- "Każdy myślący człowiek jest ateistą" - E.Hemingway

Data: 2009-03-22 14:57:48
Autor: Grzegorz Z.
Też go ochrzcili ? :)
Dnia Sun, 22 Mar 2009 14:49:35 +0100, konserwator napisał(a):

[...]

Zaraz zaraz, a jak miał - wg świnty księgi sekcijan, islamistów i żydów -
na imię ten syn Adama i Ewy, co to "poślubił" swoją siostrę?

Przykład idzie z góry proszę Pana.

Data: 2009-03-22 18:02:11
Autor: konserwator
Też go ochrzcili ? :)

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6z5m1zg0toe4.1mq43mjt6suaq$.dlg40tude.net...
[...]

Tusk?

rym
ps. Pisma to takze przyklady jak NIE NALEZY postepowac...

Data: 2009-03-22 18:11:30
Autor: Grzegorz Z.
Też go ochrzcili ? :)
Dnia Sun, 22 Mar 2009 18:02:11 +0100, konserwator napisał(a):

[...]

Idąc ścieżką Pisma należałoby się teraz zastanowić dlaczego Latający Potwór
Spaghetti ograniczył się do stwarzania tylko jednej pary
heteroseksualistów, zamiast stworzyć kilka takich par, by zaraz na wstępie
nie musiało dojść do Fritzlowania.

Też go ochrzcili ? :)