Tez macie problemy z BPH Direct ?

Data: 2011-01-18 11:44:49
Autor: Artur Kosmal
Tez macie problemy z BPH Direct ?
Witajcie
Od jakiegos czasu mecze sie z dostepem przez internet do swojego konta. Co chwila wyskakuje przerwane polaczenie albo can't contact web server. Albo nie wczyta sie komponent, albo nie moge wyslac przelewu, bo nie wczytala sie nazwa banku po wpisaniu numeru konta. Najczesciej pomaga przelogowanie (czasami nawet kilkukrotne). Tez macie takie problemy czy tylko u mnie sie cos wali ? Sprawdzalem pod 4 przegladarkami, wiec to raczej nie jest wina mojego oprogramowania.
Pzdr
Artur

Data: 2011-01-18 05:57:15
Autor: krzysztofsf
On 18 Sty, 11:44, Artur Kosmal <arturkos...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Sprawdz versje java - moze z tym problem i trzeba uaktualnic.

Data: 2011-01-18 12:14:26
Autor: MarcinK
Tez macie problemy z BPH Direct ?

W³asnie sie logowa³em - u mnie wszystko OK.

Data: 2011-01-18 19:17:39
Autor: Adam S.
[...]

XP SP3 java 6.23
DziaÅ‚a bez problemów z IE8,0 i Firefoksem 3.16.13.   /tu komponent instalowany jest jednorazowo, chyba że sie zmienia/
Nie działa z Chrome którą nota bene wywaliłem po sprawdzeniu ze zajeła sobie 300 MB - problemy już na etapie logowania i nie działa z ostatnią wersją Opery 11.00 - nie wczytuje komponentu i nie wiadomo kiedy i czy wogole bedzie wczytywać.

pozd
as

Data: 2011-01-18 23:44:36
Autor: Artur Kosmal
W dniu 2011-01-18 19:17, Adam S. pisze:
[...]

Działa bez problemów z IE8,0 i Firefoksem 3.16.13. /tu komponent
instalowany jest jednorazowo, chyba że sie zmienia/
Nie działa z Chrome którą nota bene wywaliłem po sprawdzeniu ze zajeła
sobie 300 MB - problemy już na etapie logowania i nie działa z ostatnią
wersjÄ… Opery 11.00 - nie wczytuje komponentu i nie wiadomo kiedy i czy
wogole bedzie wczytywać.

pozd
as
java 6.23
ff 3.6.13
o 11.00
ie 8.0
chrome - nie wiem, musialbym sie pod linucha przelogowac.

sprawdzalem przed chwila - zalogowalo bez problemu na wszystkich trzech. przelew - pod ff ok, pod opera brak komponentu, pod ie nie sprawdzalem.
dzis okolo poludnia oraz w ciagu ostatnich kilku miesiecy wielokrotnie w godzinach przedpoludniowych - spore problemy z logowaniem. przelewy to droga przez meke. dzis zrobienie jednego zajelo mi okolo 40 min :/

Tez macie problemy z BPH Direct ?