Też mam PS3 :). Dlaczego ?

Data: 2009-02-28 15:40:12
Autor: doslaw
Też mam PS3 :). Dlaczego ?
Dentarg pisze:

szalę na stronę, którejś z konsol. Wydaje mi się, że tak naprawdę jest
obojętne którą się kupi, będzie tyle samo radości.

nieprawda.
ważne jest, ilu znajomych twoim ma te lub tamta (o ile oczywiscie ich lubisz i chcesz z nimi grac przez siec)

w moim przypadku wszyscy maja xboxa wiec i ja kupilem xboxa
ale poza siecią znajomych - to masz racje
kosole(jezeli chodzi o gry) sa takie same, ino pady w xboxie bardziej ergonomicnze ;)

Data: 2009-02-28 15:55:57
Autor: eManitou
Też mam PS3 :). Dlaczego ?
doslaw pisze:

nieprawda.
ważne jest, ilu znajomych twoim ma te lub tamta (o ile oczywiscie ich lubisz i chcesz z nimi grac przez siec)

Myślę, że na dzień dzisiejszy, kiedy skończyło się biadolenie, że na PS3 nie ma w co grać, kolega dobrze ujął istotę rzeczy. U mnie w pracy trzech mamy PS3 a jeden ma X-a. Kolega z X'em już zapowiedział dokupienie PS3 ponieważ, jak to ujął "ma dość słuchania jak się podniecamy ustawkami w sieci". Ca jak co ale imprezki grupowe (bez skojarzeń proszę) wśród znajomych są najlepsze.

--

"Bóg ukarał go i oddał w ręce kobiety. "
~ Księga Judyty

Też mam PS3 :). Dlaczego ?