Też mam PS3 :). Dlaczego ?

Data: 2009-03-02 12:14:04
Autor: dziki
Też mam PS3 :). Dlaczego ?
Użytkownik "Dentarg" <lukasz.jozwinski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:e012e757-c0e8-44eb-8146-fa1df49f88a9t3g2000yqa.googlegroups.com...

Ogólnie PS3 jest fajn± konsol±, i czekam na wspomnianego przeze mnie w
innym po¶cie Bombermana Ultra :).

do bombermana wystarczy w zupelnosci lozko, posciel, zgaszone swiatlo i... ds, na ktorego wyszlo pare czesci. Frajda podobna, albo nawet lepsza. Uzywac ps3 do bombermana to jakby uzywac skyline' a gt do jezdzenia na zakupy do kauflanda ;)

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-03-02 12:12:13
Autor: spaceman
Te? mam PS3 :). Dlaczego ?
dziki <ten.adres@jest.nieprawdziwy> wrote:
Użytkownik "Dentarg" <lukasz.jozwinski@gmail.com> napisał w wiadomości news:e012e757-c0e8-44eb-8146-fa1df49f88a9t3g2000yqa.googlegroups.com...

OgĂłlnie PS3 jest fajnÄ… konsolÄ…, i czekam na wspomnianego przeze mnie w
innym poście Bombermana Ultra :).

[...]

Gorzej jak chcesz pograc z kumplami.
--
spaceman

Data: 2009-03-02 14:02:18
Autor: dziki
Te? mam PS3 :). Dlaczego ?
Użytkownik "spaceman" <spaceman@bsdzine.org> napisał w wiadomości news:gogiet$u5h$1cougar.axelspringer.pl...

[...]

da sie; po wi-fi, ale do lozka bym ich nie wpuscil ;)

pozdrawiam,
dziki.

Też mam PS3 :). Dlaczego ?