Tez mi "terrorysta" - 11 lat temu juz gadał o zamachach

Data: 2012-11-21 17:40:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Tez mi "terrorysta" - 11 lat temu juz gadał o zamachach

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:50acf323$0$1212$65785112news.neostrada.pl...
http://rybitzky.salon24.pl/465663,brunon-k-wideo-z-przygotowan-zamachu-nagral-11-lat-temu

Toz to nie terrorysta tylko piroman-gawędziarz. Cos a'a Idzikowski: gadać,
gadać, ale żadnych efektów.

Ale sobie Tusk znalazł zamachowca. :-)))

Wybiórczy coś ten autor. Na własne uszy słyszałem, że ostatni próbny wybuch miał miejsce w wrześniu. Kijowo co?
Mógł se Jarusia wybrać lub Antka-Policmajstra. Oni są specjalistami od zamachów!

ubawiony po pachy

Data: 2012-11-21 19:42:58
Autor: matusm

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50ad03e4$0$1225$65785112news.neostrada.pl...

[...]

na własne uszy słyszałeś wybuch we wrześniu  i co nie doniosłeś ????

Tylko czerwone mogą coś wymyślec na siebie,,,,ale nadal,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Tez mi "terrorysta" - 11 lat temu juz gadał o zamachach