Też miałem Dawida w klasie...

Data: 2009-11-16 11:27:28
Autor: Tzva Adonai
Też miałem Dawida w klasie...
.... straszny rozrabiaka, zdolny lecz leniwy, uwielbiał się bić i
wchodzić w konflikty z otoczeniem... Skumplowałem się z nim w
późniejszym okresie uczęszczania do podstawówki, bo mi na swój sposób
imponował.. Ja byłem chucherkiem bojącym się własnego cienia, a on
uchodził za twardziela, któremu nikt nie podskoczy... Przez niego
załapałem całkiem sporo uwag w dzienniczku...Nazwisko miał faktycznie
żydowskie (zakończone na -ib), ale wtedy jeszcze nie wiedziałem z czym
to skojarzyć.. ;}... Nawiązałem z nim kontakt przez zupełny
przypadek.. Moja babcia kilka miesięcy temu sprzedawała działkę i
trafiła na agenta nieruchomości, którym okazał się być Dawid we
własnej osobie.. ;}... Ostatnio odwiedziłem jego profil na naszej
klasie na którym znajdowały się informacje potwierdzające, że ma on
świadomość swojego pochodzenia....

Pamiętam jak dziś, jak żeśmy z Dawidem na lekcji polskiego śmiali się
z "pedalskich" poetów, na lekcji muzyki celowo przekręcaliśmy słowa
patriotycznych piosenek, żeby brzmiały obscenicznie, albo jak przed
lekcją religii obracaliśmy krzyże do góry nogami, a na tablicy
rysowaliśmy kredą pentagramy... Kurdę, chyba zaraz napiszę do niego
maila z propozycją kolejnego spotkania przy piwie..

Data: 2009-11-17 09:30:56
Autor: Mariusz Merta
może już ma własny stymulatos orgazmów... np. do rodnego wilczura :-))))
albo jakiegoś nastolatka z Kenii

Mariusz Merta

Też miałem Dawida w klasie...