Też mnie kiedyś wysłali na misję "samobójczą"

Data: 2011-01-13 12:33:51
Autor: Neko
Też mnie kiedyś wysłali na misję "samobójczą"
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał

Powiedziałem szefowi, że jego polecenie służbowe stanowi zagrożenie dla mojego życia i zdrowia i że go nie wykonam i że może mnie podać do sądu pracy. Od razu rozgadałem, po całej robocie i zrobiłem aferę. Od tej pory szef mnie nie widział, a u wiceszefowej miałem przerąbane. W papierach oczywiście niczego nie ma. Ani polecenia służbowego, ani mojej odmowy. Ale ja żyje, a szef poszedł do Bozi trzy lata po tym incydencie, wiceszefowa zresztą prawie też. Dbajcie o własne tyłki, nie dawajcie się wydymać szefom, kierownikom, wodzom i różnym takim. Śmierć frajerom!!!

W jaka gre komputerowa grales?

Data: 2011-01-13 13:52:20
Autor: Neko
Też mnie kiedyś wysłali na misję "samobójczą"
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Mario Bros.

Nieeeee. Zbyt rozwinieta i skomplikowana.

Mam wrazenie ze nasz Browarek utknal na Jumping Jacku
tudziez Space Invaders. ;)

PONG-a juz przeszedl. ;)))

Też mnie kiedyś wysłali na misję "samobójczą"