Też mnie kiedyś wysłali na misję "samobójczą"

Data: 2011-01-13 14:14:43
Autor: raff
Też mnie kiedyś wysłali na misję "samobójczą"

"Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> wrote in message news:igmnmc$3j4$1news.net.icm.edu.pl...
Powiedziałem szefowi, że jego polecenie służbowe stanowi zagrożenie dla mojego życia i zdrowia i że go nie wykonam i że może mnie podać do sądu pracy. Od razu rozgadałem, po całej robocie i zrobiłem aferę. Od tej pory szef mnie nie widział, a u wiceszefowej miałem przerąbane. W papierach oczywiście niczego nie ma. Ani polecenia służbowego, ani mojej odmowy.  Ale ja żyje, a szef poszedł do Bozi trzy lata po tym incydencie, wiceszefowa zresztą prawie też. Dbajcie o własne tyłki, nie dawajcie się wydymać szefom, kierownikom, wodzom i różnym takim. Śmierć frajerom!!!

Zennon

Tu widac jak to zeniu zle zyczy innym ludziom.

A jak to biedactwo plakalo jak go zalewalo, ach joj!

R.

Też mnie kiedyś wysłali na misję "samobójczą"