Też nożna

Data: 2012-03-02 13:06:08
Autor: abc
Też nożna
Stary Żyd, fabrykant win, leży na łożu śmierci. Dookoła rodzina. On szepcze:
- Teraz przekażę wam tajemnicę produkcji wina.
- Należy wziąć zleżałych śliwek, albo gruszek ulęgałek, albo obitych jabłek,
albo...
Jego syn nagle przerywa:
- Tate, ja słyszałem, że wino robi się z winogron!!!
- Też można.

Data: 2012-03-02 15:18:18
Autor: K.S.
a coś nowszego
To stare i znane.
Może coś wspólczesnego, np w związku z aferą solną: "Stary Polak-katolik na łożu śmierci...........".

Data: 2012-03-02 19:14:34
Autor: pluton
Też nożna
[...]

Dobra. A o ksiendzu i zakonnicy znasz ?