Też tak macie (o złośliwości kursu)? ;)

Data: 2009-09-08 08:49:31
Autor: Hubert
Też tak macie (o złośliwości kursu)? ;)
Też tak macie, że gdy gracie systemem/ami (jakimś tam trend-followerami), że gdy się trzymacie ich wskazań, to kurs tak nie do końca wie w którą stronę iść, a jeśli z takiego czy innego powodu odpuścicie (jak ja wczoraj), to natychmiast robi zdecydowany ruch w przeciwnym kierunku? ;))

Data: 2009-09-08 09:37:31
Autor: Dombrek

Użytkownik "Hubert" <niematakiegoadresu@w.pl> napisał w wiadomości news:h84vd4$74o$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Oczywiście, to standard!! Dlatego trzeba grać regularnie i zawsze brać sygnał. I wyłączyć myślenie.
Dombrek