Tfu!

Data: 2012-10-01 17:35:42
Autor: abc
Tfu!
Janina Paradowska, od dawna zasługuj±ca na miano Wandy Odolskiej III RP,
nigdy nie miała zahamowań, by powiedzieć lub napisać największ± nawet
bzdurę, je¶li tylko służyło to zachwalaniu pomagdalenkowego establishmentu
lub poniżaniu prawicy. Ostatnio jednak publicystka "Polityki" przekracza
także inne granice.

Oburzona, że doszło do ekshumacji ofiar katastrofy w Smoleńsku, że ujawniły
one rozmiar zaniedbań i zakłamania rz±dz±cych, zadaje w ich obronie jadowity
sztych rodzinom ofiar: "We mnie jest coraz większy bunt na godzenie się z
tym dyktatem i szantażem rodzin smoleńskich. Byłam na Torwarze (gdzie
przygotowywano trumny do pochówków), widziałam trumny, ale nie widziałam ani
jednej smoleńskiej rodziny. Bo Torwar miał jedn± wadę: nie wpuszczano kamer".

Pomińmy już, że zarzucanie wdowom smoleńskim parcia do kamer, lansowania się
przy trumnach mężów to monstrualny absurd. Każdy wie doskonale, że gdyby
znalazła się w¶ród nich bodaj jedna maj±ca takie ambicje, wystarczyłoby jej
wła¶nie wzi±ć Donalda Tuska, Tomasza Arabskiego czy Ewę Kopacz w obronę
przed krytyk± pozostałych, zaręczyć za rzetelno¶ć ich działań, zapewnić, iż
zrobili, co w ludzkiej mocy, i wylewnie dziękować im przed kamerami.

Prorz±dowe media wyniosłyby j± wtedy do grona najja¶niejszych gwiazd i
największych autorytetów III RP w podobny sposób, jak zrobiła błyskawiczn±
karierę mało komu wcze¶niej znana "dzielna tramwajarka" po publicznym
napyskowaniu Kaczyńskiemu: z dnia na dzień stałaby się ikon±, "kobiet± roku"
wszystkich możliwych czasopism i gospodyni± własnego show w TVN.

Ale, powtórzmy, nie chodzi już o brak zahamowań pani Paradowskiej w sadzeniu
idiotyzmów. Chodzi o skończon± nikczemno¶ć, do jakiej okazała się zdolna w
swej propagandowej służbie posun±ć.

Więcej http://www.rp.pl/artykul/938009.html

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2012-10-01 09:01:40
Autor: Andromeda
Tfu!
On 1 PaĽ, 17:37, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

  A, nie znam tej pani, będe musiał poczytać, bo wy kołtuny i
obłudnicy zawsze wyjecie z oburzenia jak kto¶ prawdę mówi, macie
alergię na prawdę i te wasze wycia domagaj± się cenzury osób i mediów
wygarniaj±cych wam wasz smród. Dzięki za reklamę tej pani.

Data: 2012-10-01 18:07:25
Autor: abc
Tfu!
  A, nie znam tej pani, będe musiał poczytać,

"Szczekaczka" Wanda Odolska to gło¶na dziennikarka lat stalinowskich,
mistrzyni propagandy komunistycznej. Była felietonistk± i sprawozdawc± z
procesów AK-owskich.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2012-10-01 09:23:20
Autor: Andromeda
Tfu!
On 1 PaĽ, 18:09, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

procesów AK-owskich.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny..

   Stalinowcy to chodz± w pisie i domagaj± się cenzury mediów. A jak
kto¶ mówi prawdę i prezentuje warto¶ci, to ciekaj± czerwone
bolszewickie ¶cierwa, obecnie poraz kolejny zaprzedane watykanowi i
innym przypisuj± własne biografie. Jak też kto nie powie kupa, jak oni
razem zebrani mówi± , to napewno zawsze jest czerwony. Typowa
stalinowsko-ko¶cielna manipulacja. Nie daj Boże powiedzieć
pietruszka , gdy oni mówi± kupa, już jest się podejrzanym. Wszyscy na
poziomie wiedz± że to czerwone legitymacje ten pis, a tacy zawsze byli
i s± sprzedajni , wystarczy kupić, a już będzie bluzgało w wyznaczonym
kierunku . Gorsze od dziwek bo dziwka sprzedaje tylko dupę, a pisowiec
katolicki wszystko.

Data: 2012-10-01 20:30:16
Autor: abc
Tfu!
Jeste¶ janczarem Urbana?

O janczarach można poczytać np. tu  http://213.180.130.202/wiem/002971.html

Janczarowie Urbana, to ochrzczeni katolicy, którzy po wypraniu mózgów wraz z
Żydami w¶ciekle atakuj± polsko¶ć i Ko¶ciół katolicki pluj±c do własnego
gniazda.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2012-10-01 16:27:03
Autor: Andromeda
Tfu!
On 1 PaĽ, 20:32, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

  Nie komuszku sprzedany watykanowi, to wy macie urojenia wszędzie
widzieć komunistów i żydów, ludzie się rozgl±daj± gdzie to oni to
wszystko widz±, a to polega na taktyce że jak nie jeste¶ z nami to
jeste¶ komunist±, typowa metoda stalina. Dlatego ja jestem Polakiem,a
ty ¶mieciem co tylko się rozgl±da kto kupuje ,moskwa czy watykan.

Data: 2012-10-01 21:24:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tfu!
poniedziałek, 1 października 2012 20:30. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

JesteĹ› janczarem Urbana?

O janczarach można poczytać np. tu http://213.180.130.202/wiem/002971.html

Janczarowie Urbana, to ochrzczeni katolicy, ktĂłrzy po wypraniu mĂłzgĂłw wraz
z Żydami wściekle atakują polskość i Kościół katolicki plując do własnego
gniazda.

Wy macie swoich janczarĂłw:
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1925
A kościół katolicki nie tylko atakują Zgrzesie. Nie rozumiesz, że czasem taki atak jest najlepszą metodą obrony przed monopolizacją dyskursu w Polsce przez kulturę łacińską?

Polska ma wielokulturową spuściznę Rzeczypospolitej Obojga Narodów. Oprócz waszego łatynizmu kwitły w niej cywilizacje słowiańska, bizantyńska i turańska. Wczesny sarmatyzm wraz z tolerancją i równouprawnieniem dla szlachty wszystkich kręgów kulturowych dał złoty wiek Polski. To kontrreformacja zakończyła go i zepsuła sarmatyzm spychając go do dryfu w stronę łatynników. O tym jako o przyczynie upadku polskiego ducha, a co za tym idzie i zmysłu politycznego a następnie I Rzeczypospolitej pisał Paweł Jasienica jak również Norman Davies. Wybór Zygmunta Wazy, zaangażowanego w waśnie religijne, na króla był initium calamitatis Regni Poloniae. --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-01 21:38:40
Autor: Chiron
Tfu!
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k4cqm1$tlj$2node1.news.atman.pl...
[...]

taki atak jest najlepszÄ… metodÄ… obrony przed monopolizacjÄ… dyskursu w Polsce
[...]

stronÄ™ Ĺ‚atynnikĂłw. O tym jako o przyczynie upadku polskiego ducha, a co za
tym idzie i zmysłu politycznego a następnie I Rzeczypospolitej pisał Paweł
Jasienica jak rĂłwnieĹĽ Norman Davies. WybĂłr Zygmunta Wazy, zaangaĹĽowanego w
waśnie religijne, na króla był initium calamitatis Regni Poloniae.

W Polsce trwa proces wypychania Kościoła z przestrzeni publicznej. Kościół ma zgodzić się przyjąć rolę np taką, jak we Francji (przedsiębiorstwo rozrywkowe na łaskawym chlebie ateistycznego państwa)- to nie dyskurs. To_jest_wojna. Nie Kościół ją zaczął.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-01 16:36:43
Autor: Andromeda
Tfu!
On 1 PaĽ, 21:38, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> napisał w
wiadomo¶cinews:k4cqm1$tlj$2node1.news.atman.pl...

> [...]

> waszego łatynizmu kwitły w niej cywilizacje słowiańska, bizantyńska i
> turańska. Wczesny sarmatyzm wraz z tolerancj± i równouprawnieniem dla
> szlachty wszystkich kręgów kulturowych dał złoty wiek Polski. To
> kontrreformacja zakończyła go i zepsuła sarmatyzm spychaj±c go do dryfu w
> stronę łatynników. O tym jako o przyczynie upadku polskiego ducha, a co za
> tym idzie i zmysłu politycznego a następnie I Rzeczypospolitej pisał Paweł
> Jasienica jak również Norman Davies. Wybór Zygmunta Wazy, zaangażowanego w
> wa¶nie religijne, na króla był initium calamitatis Regni Poloniae..

W Polsce trwa proces wypychania Ko¶cioła z przestrzeni publicznej. Ko¶ciół
ma zgodzić się przyj±ć rolę np tak±, jak we Francji (przedsiębiorstwo
rozrywkowe na łaskawym chlebie ateistycznego państwa)- to nie dyskurs..
To_jest_wojna. Nie Ko¶ciół j± zacz±ł.

demokracja to rz±dy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

  Żaden Polak nigdy nie służył biskupowi, dla Polaka religia jest dla
ludzi a nie ludzie dla religii. Dlatego tu był grumwald i nie było
stosów, bo prawdziwy Polak nie jest na usługach biskupa, ty sprzedajny
antypolski kundlu watykański.

Data: 2012-10-02 02:29:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tfu!
wtorek, 2 paĹşdziernika 2012 01:36. carbon entity 'Andromeda' <robert.pawlowski4@gmail.com>

  Ĺ»aden Polak nigdy nie sĹ‚uĹĽyĹ‚ biskupowi, dla Polaka religia jest dla
ludzi a nie ludzie dla religii. Dlatego tu był grumwald i nie było
stosów, bo prawdziwy Polak nie jest na usługach biskupa, ty sprzedajny
antypolski kundlu watykański.

To też i jak wtedy działo się w Polsce dobrze, to goście z cywilizacji łacińskiej marzekali na niemożebną tolerancję Polaków na nasze kryptopogaństwo, Olimp Słowiański, bożki drewniane. Długo się musiała kontrreformacja i jej spadkobiercy natrudzić, żeby wyrugować pamięć czasów gdy powstawała Pieśń o Sobótce Jana z Czarnolasu, prawdziwy pomnik "dwój-
wierstwa" ;) Bez tego nie byłby możliwy mit polakatolika.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-01 17:54:11
Autor: Andromeda
Tfu!
On 2 PaĽ, 02:29, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
wtorek, 2 paĽdziernika 2012 01:36. carbon entity 'Andromeda'
<robert.pawlows...@gmail.com>

> [...]
> ludzi a nie ludzie dla religii. Dlatego tu był grumwald i nie było
> stosów, bo prawdziwy Polak nie jest na usługach biskupa, ty sprzedajny

To też i jak wtedy działo się w Polsce dobrze, to go¶cie z cywilizacji
łacińskiej marzekali na niemożebn± tolerancję Polaków na nasze
kryptopogaństwo, Olimp Słowiański, bożki drewniane. Długo się musiała
kontrreformacja i jej spadkobiercy natrudzić, żeby wyrugować pamięć czasów
gdy powstawała Pie¶ń o Sobótce Jana z Czarnolasu, prawdziwy pomnik "dwój-
wierstwa" ;) Bez tego nie byłby możliwy mit polakatolika.

ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthaihttp://lordwinterisle..blogspot.com/

  Wła¶nie tu jest ta różnica. No popatrz, Polska tamtych czasów to
Arkadia, czy inaczej Raj, tak j± opisywali zachodni pisarze . Teraz
wiemy czemu, bo Polak czuł się panem i żaden biskup nic nie mógł
Polakowi narzucać, czy rozkazać, bo Polak zaraz go machn±ł szabelk±.
Polak oczywi¶cie chodził do ko¶cioła i słuchał ciekawie co tam
gaworz±, bo religia była dla niego. Jednak gdy biskup podchodził do
Polaka- ty kole¶ zrób to, czy tamto- to Polak łapał za szablę i przez
łeb biskupa, bo nikt mu rozkazywał nie będzie, a napewno nie biskup.
Dlatego na zachodzie gineła jedna czwarta europy, bo tam biskup
kazał ,to lecieli posłusznie walić innych po ryju, nawet nie
rozumiej±c dlaczego. A w Polsce jak biskup kazał, to dostawał w łeb i
tym samym ludzie żyli w dostatku i z daleka od zbrodni inkwizycji.
Mentalno¶ć Polaka to spowodowała. Na zachodzie ksi±że jak założył
branzoletę ze złota, to był bogaty, bo ich wyniszczyły wojny religijne
i ko¶ciół doił. W Polsce nawet chłop nosił złote branzolety, bo Polak
jak chciał to dał, ale nie daj Boże aby go kler w podatkach łupił, bo
leciały natychmiast łby z szyji.  I to jest charakterystyka
prawdziwego Polaka, więc te szumowiny co im biskup każe to sam
rozumiesz......

Data: 2012-10-02 08:22:19
Autor: Marek
Tfu!
W dniu wtorek, 2 paĽdziernika 2012 01:36:43 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał:
On 1 PaĽ, 21:38, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:

 nie było

stosów,

Czasem moglyby sie przydac...na takich, jak ty.

Data: 2012-10-02 19:42:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tfu!
wtorek, 2 paĹşdziernika 2012 17:22. carbon entity 'Marek' <mwisniewski2008@gmail.com>

W dniu wtorek, 2 paĹşdziernika 2012 01:36:43 UTC+2 uĹĽytkownik Andromeda
napisał:
On 1 PaĹş, 21:38, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:

 nie byĹ‚o

stosĂłw,

Czasem moglyby sie przydac...na takich, jak ty.

Kolejny któremu Noc Bartłomieja się marzy?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-02 13:27:25
Autor: Andromeda
Tfu!
On 2 PaĽ, 19:42, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
wtorek, 2 paĽdziernika 2012 17:22. carbon entity 'Marek'
<mwisniewski2...@gmail.com>

> Czasem moglyby sie przydac...na takich, jak ty.

Kolejny któremu Noc Bartłomieja się marzy?

ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthaihttp://lordwinterisle..blogspot.com/

  Typowy zasmrodzony antypolski katol, można rozważać, czy za
współpracę z watykańskim najeĽdzc± dożyje staro¶ci, bo z tego co widzę
ludzie już do¶ć maj± sprzedawczyków, przez których kler grabi polaków,
tych mord tłustych, obłudnych i wynaturzonych. Tak więc a rusz tym
razem może już nie zd±rzyć się sprzedać. Kiedy¶ to by gnidę od razu
szablami zatłukli ,jakby mu się stosów zachciało.

Data: 2012-10-01 21:53:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tfu!
poniedziałek, 1 października 2012 21:38. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

[...]

spychajÄ…c go do dryfu w stronÄ™ Ĺ‚atynnikĂłw. O tym jako o przyczynie upadku
[...]

Ale też nie bizantyński ani turański, ani słowiański krąg kulturowy, które na tej wojnie co prawda wtórnie korzystają bo odzyskują swoje dawne prawa. Tu raczej trzeba szukać ręki górali spod góry Karmel jeśli mam się bez ogródek wyrazić. A w ogóle jeżeli chodzi o wojnę, to raczej należy mówić o procesie historycznym i o okolicznościach które go stwarzają, czyli ta ręka bądź co bądź jest ślepa i pracuje pod bardziej abstrakcyjnym można rzec karmicznym dysponentem reguł. Walka na siłę z tym dysponentem, czy też inaczej mówiąc duchem czasu, to jak zawracanie kijem Wisły albo i używając zagranicznych metafor jak pchanie się pod juggernaut.
http://tinyurl.com/9swmzwo

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-02 11:00:46
Autor: Chiron
Tfu!
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k4csc3$3ts$1node2.news.atman.pl...
[...]

na tej wojnie co prawda wtĂłrnie korzystajÄ… bo odzyskujÄ… swoje dawne prawa.
Pozornie. Najpierw wpierdziel dostaje najsilniejszy- często agresor działa w porozumieniu ze słabszymi (albo przy niemym poparciu). Słabsi chwilowo coś zyskują. Jednak- po pokonaniu silniejszego- agresor bezwzględnie niszczy swoich dotychczasowych sojuszników. To stare reguły wojny.

Tu raczej trzeba szukać ręki górali spod góry Karmel jeśli mam się bez
ogródek wyrazić.
Też. Jednak masoneria działa różnie- często bez nich. Tu raczej górale ze wzgórz Golan są sojusznikami- no ale to bez różnicy.

[...]
Tak. Zgoda.

Walka na siłę z tym dysponentem, czy też
inaczej mówiąc duchem czasu, to jak zawracanie kijem Wisły albo i używając
zagranicznych metafor jak pchanie siÄ™ pod juggernaut.
http://tinyurl.com/9swmzwo
No w żadnym razie! Każda wojna obronna może być tak tłumaczona. Po cholerę się bronić? Nie znamy celów tej Ręki. Możemy tylko robić swoje. Ta Ręka często nas egzaminuje. Wygrasz- zdałeś. Możesz istnieć na danymm terytorium. Nie wygrasz- Twoje role społeczne podejmie zwycięzca. Gra się toczy dalej. Show must go on. Tyle, że zmienią się aktorzy. No ale póki grasz- wszystko możliwe