"Tha Happening" - czemu nikt mnie nie ostrzegl?!

Data: 2009-12-17 12:33:32
Autor: WRonX
"Tha Happening" - czemu nikt mnie nie ostrzegl?!
Ojej... W sumie nie mam do nikogo pretensji, bo tak to jest, jak czlowiek sobie mysli "a, obejrze toto, po co mam sprawdzac oceny na Filmwebie..."

No i mi sie dostalo.

Oswiadczam wszem i wobec, ze ten film JEST tak zly, jak powiadaja...
Nie uzylbym slowa "kiepski", "beznadziejny", on jest po prostu zly. A raczej ZLY. To demoniczne Zlo wcielone w czystej postaci, okrutna, bezmyslna i bezlitosna zbrodnia dokonana na Kinie.

No, to tyle tytulem minirecenzji. Oceny nie wystawie, za to mam apel: moze by zrobic automat, ktory co tydzien bedzie wysylal na grupe posta z lista filmow, ktorych nie nalezy ogladac? Jakby ktos myslal tak jak ja, ze "po co mam sprawdzac archiwum grupy, jakby to byl tak bezna^H^H^H^H^Hzly film, to pewnie bym to gdzies miedzy postami wylapal" :)

Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

Data: 2009-12-17 13:12:30
Autor: FELiX
W dniu 2009-12-17 12:33, WRonX pisze:

No, to tyle tytulem minirecenzji. Oceny nie wystawie, za to mam apel:
moze by zrobic automat, ktory co tydzien bedzie wysylal na grupe posta z
lista filmow, ktorych nie nalezy ogladac? .

Wtedy wszyscy by je oglądali. Grindhouse rulez.

Data: 2009-12-17 21:32:36
Autor: lukawar

Producenci są pewnie z siebie dumni http://www.imdb.com/title/tt0949731/awards ...

Data: 2009-12-18 11:46:03
Autor: Piotr Sadrakula/Lodz/PL
"Tha Happening" - czemu nikt mnie nie ostrzegl?!
Drogi Wronxie,

nikt Cię nie ostrzegł, bo są różne gusta, nie sposób
trafić w Twój. Osobiście np. Harry Pottera filmy uwa-
żam za okropne gnioty i bezguście a milionom się
bardzo podobają i robią kasę.
Pozdro - Piotrek.

Data: 2009-12-19 00:01:35
Autor: smogg
"Tha Happening" - czemu nikt mnie nie ostrzegl?!
homo sapiens o pseudonimie "WRonX" naskrobał/a:

[...]

No jest jak napisałeś... ale mnie cały czas zastanawia co się stało twórcy tego gniotu, przecież on stworzył Szósty Zmysł, który jest rewelacyjny.

Pozdrawiam.

pozdro
smogg

Data: 2009-12-18 14:03:08
Autor: Arek
"Tha Happening" - czemu nikt mnie nie ostrzegl?!
smogg pisze:
[..]
twórcy tego gniotu, przecież on stworzył Szósty Zmysł, który jest rewelacyjny.

Bzdura.
6 zmysł to gniot i jeden z większych przekrętów, w którym specjalnie
zmieniono końcówkę i przemontowano nie martwiąc się wynikłymi z tego błędami.
Choć i to nie uratowało filmu.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-18 14:42:02
Autor: Marcin N
"Tha Happening" - czemu nikt mnie nie ostrzegl?!

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hgfuj2$k0a$2inews.gazeta.pl...
smogg pisze:
[..]
[...]

Masz coś na poparcie zwoich tez?

Data: 2009-12-18 14:47:30
Autor: Arek
Marcin N pisze:
Masz coś na poparcie zwoich tez?

Musiałbyś sięgnąć do archiwum gdy ten film wszedł do kin
i już wtedy pisałem, że to jeden wielki wał.
Potem nawet przytaczałem jakiś wywiad gdzie jawnie o tym powiedzieli.
Po prostu po pokazach kontrolnych okazało się, że to gniot nad gnioty
i musieli ratować sytuację.
Mi się nie chce rozwodzić nad tym "dziełem" i szukać
tego znowu na sieci.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-19 19:21:46
Autor: Ghost

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hgg168$83$1inews.gazeta.pl...
Marcin N pisze:
[...]

Nawet jesli to kogo to obchodzi - film jest dobry i tyle, a historyjki i plotki sa tyle samo warto co Twoje brednie o tym, ze aby obraz dolby 3D byl ok, ekran musi miec krawedzie poza polem widzenia.

Data: 2009-12-19 22:03:56
Autor: Arek
Ghost pisze:
Nawet jesli to kogo to obchodzi - film jest dobry i tyle, a historyjki i

Wielu. Ten film jest nudnym gniotem i tylko oszukane zakończenie - mocno nie pasujące do środka filmu, a nawet parę razy z nim sprzeczne - powoduje, że ludzie na niego nie sikali.

plotki sa tyle samo warto

To nie są plotki.

> co Twoje brednie o tym, ze aby obraz dolby 3D
byl ok, ekran musi miec krawedzie poza polem widzenia.

Pisałem, że aby obraz 3D dawał wrażenie bycia wewnątrz akcji to jego krawędzie powinny być poza polem widzenia.
Oczywiście można oglądać "3D" na ekraniku telefonu, albo na ekranie standardowego kina, ale to tak jakby patrzeć na ulicę z wnętrza pokoju przez okno.
I wszystko na temat.

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-20 21:22:27
Autor: Ghost

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hgjf3v$r52$1inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:

Pisałem, że aby obraz 3D dawał wrażenie bycia wewnątrz akcji to jego krawędzie powinny być poza polem widzenia.

Wiemy, wiemy tez, ze to brednie.

Data: 2009-12-19 21:18:25
Autor: Marcin N

Marcin N pisze:
Masz coś na poparcie zwoich tez?

(...)
Mi się nie chce rozwodzić nad tym "dziełem" i szukać
tego znowu na sieci.

To po co w ogóle cokolwiek piszesz? Nie chce Ci się, to zbuduj sobie może coś z klocków, przystrój choinkę, czy zrób cokolwiek, co Ci się chce.

Data: 2009-12-19 22:04:48
Autor: Arek
Marcin N pisze:
To po co w ogóle cokolwiek piszesz? Nie chce Ci się, to zbuduj sobie może coś z klocków, przystrój choinkę, czy zrób cokolwiek, co Ci się chce.

Bo cokolwiek to mi się chce.
Szczególnie sprostować brednię, że to cacuśny film.
Natomiast nie jestem niczym zobowiązany do wertowania za kogoś archiwum.

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-21 12:22:21
Autor: Ghost
Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hgjf5h$r52$2inews.gazeta.pl...
Marcin N pisze:
To po co w ogóle cokolwiek piszesz? Nie chce Ci się, to zbuduj sobie może coś z klocków, przystrój choinkę, czy zrób cokolwiek, co Ci się chce.

Bo cokolwiek to mi się chce.

No wlasnie, wypisujesz najczesciej "cokolwiek" - niestety czytajacym zdaje sie, ze jak wiekszosc ludzi starasz sie pisac z sensem.

Data: 2009-12-21 12:19:27
Autor: Ghost

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:hgg0r9$g86$1news.onet.pl...

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hgfuj2$k0a$2inews.gazeta.pl...
smogg pisze:
[..]
[...]

Wlasna mniemanologie, to standard u niego.

Data: 2009-12-19 21:26:38
Autor: Rais
"Tha Happening" - czemu nikt mnie nie ostrzegl?!
W dniu 2009-12-18 14:03, Arek pisze:
smogg pisze:
[..]
[...]

Faktycznie. Klapa na całej linii..
http://boxofficemojo.com/movies/?id=sixthsense.htm

Data: 2009-12-19 22:05:15
Autor: Arek
Rais pisze:
Faktycznie. Klapa na całej linii..
http://boxofficemojo.com/movies/?id=sixthsense.htm

A gdzieś pisałem, że to finansowa klapa?

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-19 17:56:59
Autor: TeleV
"Tha Happening" - czemu nikt mnie nie ostrzegl?!
Użytkownik "WRonX" <wronx@-cut-.wronx.net
[...]

treść jest zaprzeczeniem tytułu

w tym filmie w momencie kulminacyjnym nic się nie wydarza

pomysł niezły; ale jak to bardzo często bywa- na pomyśle się kończy

jedna czy 2 sceny [i praktycznie nic poza tym] to za mało jak na film pełnoetrażowy, z budżetem w dodatku

TV

Data: 2009-12-21 17:12:24
Autor: WRonX
TeleV pisze:

pomysł niezły; ale jak to bardzo często bywa- na pomyśle się kończy

Hmm, lekko moze offtopicznie...

  - Hej, a moze zrobimy film o tym, jak rosliny zmuszaja ludzi do popelniania samobojstwa?
  - Swietny pomysl! Shyamalan, zostaw w cholere ten Szosty Zmysl, masz juz prawie wszystko oprocz zakonczenia. To dorobimy za Ciebie, a Ty sie zajmij czyms swiezym...

Pozdrawiam.

Data: 2009-12-27 02:39:52
Autor: Tiber
"Tha Happening" - czemu nikt mnie nie ostrzegl?!
Silly, silly WRonX nabazgrału:

Ojej... W sumie nie mam do nikogo pretensji, bo tak to jest, jak
czlowiek sobie mysli "a, obejrze toto, po co mam sprawdzac oceny na
Filmwebie..."

No i mi sie dostalo.

Z góry ci odradzę "Maxa Payne'a". Też z brylantem Walhbergiem.

--
tbr

Data: 2009-12-28 16:21:24
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 17 Dec 2009 12:33:32 +0100, WRonX napisał(a):
Ojej... W sumie nie mam do nikogo pretensji, bo tak to jest, jak czlowiek sobie mysli "a, obejrze toto, po co mam sprawdzac oceny na Filmwebie..."

No i mi sie dostalo.

Ty się śmiej... ja toto wypożyczyłem na DVD! Ba, jeszcze gorzej mnie
pokarało - nie zdążyłem obejrzeć więc by nie zmarnowały się pieniądze
to spędziłem z godzinę na przerzucaniu dvdshrinkiem na dysk...

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

"Tha Happening" - czemu nikt mnie nie ostrzegl?!