[OT] That was fun... z quizem gratis

Data: 2011-05-22 22:46:45
Autor: wiLQ
[OT] That was fun... z quizem gratis

Hej,

Rok temu w watku http://tinyurl.com/3b9w25o poruszylem taki temat:
"czy jest w sportach zespolowych na najwyzszym poziomie rola, ktora
teoretycznie bylaby blizsza... nam? Tzn pewnie niedoceniam
trudu/wysilku, ale gdzie bym nie patrzyl to wydaje mi sie, ze bysmy
mogli sie tylko skompromitowac na danej pozycji natomiast te podstawowe
20-30 jardowe field-goale nie bylyby w naszym zasiegu"

Rada TRada byla taka: "Idź na trening jakiejś polskiej drużyny
footballowej i poproś, żeby dali Ci spróbować."

Na co zareagowalem "A dadza? ;-) I jest jakis w Wawie?"... i wczoraj
zrealizowalem ten pomysl z nawiazka bo bylem na tym meczu:
http://www.warsaweagles.com/index.php?go=aktualnosci/silesia

Jak przyjechalem na poczatku 2 kwarty wynik juz byl w okolicach 30 do 0
dla gospodarzy [i oceniajac po tabeli ligi nie bylo to zaskoczenie],
wiec totalna klapa, prawda? Ku memu zaskoczeniu nie. Nawet jak sie nie
interesuje liga, nie ma pojecia o graczach i wynik jest rozstrzygniety
to przy niektorych zagraniach rece same mi sie skladaly do braw. IMHO
hajlajtem byly 30-40 jardowy bieg [gdzie RB doslownie z 8-9 graczy
druzyny przeciwnej wykiwal i/lub wyrwal sie i/lub zderzyl-przetrwal co
skonczylo sie przylozeniem] oraz pi razy drzwi 40 jardowe podanie gdzie
WR byl tak blisko mnie jak to tylko mozliwe [ergo bylo pieknie widac lot
pilki, zmagania obroncow itp]. A propos tego podania to po czym poznac,
ze ktos rzadko oglada sport na stadionie? Przez pierwszych kilkanascie
akcji sie rozgladalem za replayem ;-) I cholera [uwaga! odkrycie!]
jednak duzo on daje w kwestii docenienia co sie wlasnie stalo. Dodam
jeszcze, ze 1 polowa skonczyla sie wynikiem 50 do 0 i mam watpliwosci
czy druzyna przeciwna byla chociaz raz na polowie gospodarzy... OK, tyle wstepniaka, sednem posta i wycieczki bylo to, ze w przerwie byl
konkurs dla publicznosci z kopania, na ktory sie zglosilem. Gdyby ktos
mial watpliwosci to nigdy w zyciu nie mialem pilki do footballu w rekach
czy przy nodze, ale hej, ogladalem pare gier z playoffow NFL ;-)

1 proba? Powiedzmy, ze jako kaczka na wodzie, wygladalaby ladnie ;-)

2 proba, juz przypominala kopniecie, niezbyt dobre, ale byl postep...

po tej probie dostalem pare uwag odnosnie techniki i oddalem 3 nastepne
proby... i teraz przechodzimy do tego dwu czy trzyosobowego quizu ;-)
[Kazda odpowiedz za punkt, tiebreakerem jest godzina wyslania odp]

a) ile z nich liczyloby sie jako FGM?

b) z jakiej odleglosci byly kopane?

c) jaka nagrode za to wszystko otrzymalem?

Na zakonczenie dodam, ze w 2 polowie weszly rezerwy i um, delikatnie
mowiac, poziom i zaangazowanie spadlo, wiec troche pogadalem z ludzmi
wtajemniczonymi po czym udalem sie do sekcji z tekturowa wycinka z
dziura do rzucania pilka i bez skrupulow wyrywalem dzieciakom pilki by
oddac z 40-50 rzutow z roznych dziwnych pozycji i odleglosci ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-05-23 00:30:53
Autor: Leszczur
That was fun... z quizem gratis
On 22 Maj, 23:46, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
[...]

Chwileczka. Kopałeś 5 razy? Rozumiem, że zgłosiłes się jako
jedyny? ;-)

[Kazda odpowiedz za punkt, tiebreakerem jest godzina wyslania odp]

a) ile z nich liczyloby sie jako FGM?

1.

b) z jakiej odleglosci byly kopane?

Z 11 metrów - jak karniak ;-)

c) jaka nagrode za to wszystko otrzymalem?

Laurowy wieniec, tuzin służebnic i konika bułanego?
No i oczywiście wzmiankę na łamach "Polskiego Amerykańskjiego
Futbolisty" ;-)

[...]

No patrz, a normalnie jak ludzie widzą dziurę w tekturze, to zaraz tam
łby wsadzają do zdjęć....

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-05-23 12:22:53
Autor: wiLQ
That was fun... z quizem gratis
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> proby... i teraz przechodzimy do tego dwu czy trzyosobowego quizu ;-)

Chwileczka. Kopałeś 5 razy? Rozumiem, że zgłosiłes się jako

Nie, znanazlo sie 5 chetnych ;-)
 BTW, z braku uczestnikow nie mam nic przeciwko wielokrotnym strzalom ;-)
I podawajcie odleglosci w jardach, bo w metrach to musialyby byc jakies
ulamki.

> [...]
> oddac z 40-50 rzutow z roznych dziwnych pozycji i odleglosci ;-)

No patrz, a normalnie jak ludzie widzą dziurę w tekturze, to zaraz tam

W tej wersji nie ma siatki za ta dziura ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-05-23 08:46:17
Autor: s
[OT] That was fun... z quizem gratis
a) ile z nich liczyloby sie jako FGM?

0!

b) z jakiej odleglosci byly kopane?

Nie ma pojecia, gubie sie w tych jardach, 30, powiedzmy.

c) jaka nagrode za to wszystko otrzymalem?

Uscisk dloni prezesa klubu.

Co wygralem?

A w ogole to grupa faktycznie lezy i kwiczy.
Marion tu sie produkuje, dziadki z Dallas jeszcze moga, a my ciiiiichoooo....

Nawet Bart nie skrobnal ni slowa o 40% FG i 4/7 ATO swojego ulubionego popychadelka ;-(

Pozdr
Slawek

Data: 2011-05-23 12:23:55
Autor: wiLQ
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> b) z jakiej odleglosci byly kopane?

Nie ma pojecia, gubie sie w tych jardach, 30, powiedzmy.

Eeee, 1 jard to 0,91 metra.

Co wygralem?

Na razie nic ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2011-05-23 12:20:17
Autor: wiLQ
[OT] That was fun... z quizem gratis

Drobne uaktualnienie...

http://www.pzfa.pl/?go=start&news=1886

hajlajtem byly 30-40 jardowy bieg [gdzie RB doslownie z 8-9 graczy
druzyny przeciwnej wykiwal i/lub wyrwal sie i/lub zderzyl-przetrwal co
skonczylo sie przylozeniem]

38:0 przyłożenie Tyrone’a Landruma po 35-jardowej akcji po podaniu
Jeremy’ego Dixona

oraz pi razy drzwi 40 jardowe podanie gdzie
WR byl tak blisko mnie jak to tylko mozliwe [ergo bylo pieknie widac lot
pilki, zmagania obroncow itp].

47:0 przyłożenie Tyrone’a Landruma po 48-jardowej akcji po podaniu
Jeremy’ego Dixona

Hej, calkiem niezle ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-05-23 20:26:38
Autor: grzeda
W dniu 2011-05-22 23:46, wiLQ pisze:

[...]

Ja bylem na dwoch meczach The Crew (wroclawska ekipa). Nie dalo sie na to patrzec. Jak przyjechala jakas druzyna (Pomorze cos tam) to chyba caly mecz toczyl sie na przestrzeni 20stu jardow w srodku boiska. Czasami tylko ten typ co moze rzucac pilka do przodu wyrzucal ja efektownie w aut.
Chyba rzeczywiscie lepiej ogladac jakies spotkanie dobrej druzyny z leszczami, bo wtedy mozna zobaczyc o co w tym sporcie jest najefektowniejsze.

Data: 2011-05-24 08:59:41
Autor: Hubertus Blues
[OT] That was fun... z quizem gratis
wiLQ <NIE@spam.com> napisał(a):
Hej,

(..)
http://www.warsaweagles.com/index.php?go=aktualnosci/silesia

Czy nazwy zespołów w języku amerykańskim to jakiś zwyczaj czy obowiązek? Jakoś
sztucznie to brzmi a tylko Husaria i Kozły się wyłamały.

(...)
[Kazda odpowiedz za punkt, tiebreakerem jest godzina wyslania odp]

Dobrze, że od razu określiłeś tiebreak'a - przy tak licznych odpowiedziach nie
ma watpliwości. ;)

a) ile z nich liczyloby sie jako FGM?
0
b) z jakiej odleglosci byly kopane?
20 yardów
c) jaka nagrode za to wszystko otrzymalem?
koszulkę klubową w rozmiarze xxxxxxxl

--
pozdr
Hubertus Blues

Data: 2011-05-24 05:04:37
Autor: Leszczur
That was fun... z quizem gratis
On 24 Maj, 10:59, "Hubertus Blues" <hbl...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> [...]
> b) z jakiej odleglosci byly kopane?
20 yardów
> c) jaka nagrode za to wszystko otrzymalem?

Taaa - z napisem "Naprzut Januf Podlaski" ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-05-24 16:24:35
Autor: wiLQ
Hubertus Blues napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [Kazda odpowiedz za punkt, tiebreakerem jest godzina wyslania odp]

Dobrze, że od razu określiłeś tiebreak'a - przy tak licznych odpowiedziach nie
ma watpliwości. ;)

Nie chodzilo o ich ilosc, a jakosc ;-)
Zakladalem, ze zgarniecie 1 punkt, moze 2 i poki co sie to sprawdza...
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2011-05-26 12:36:49
Autor: wiLQ
[OT] That was fun... z quizem gratis
Hubertus Blues napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

OK, wiecej odpowiedzi nie bedzie, wiec czas na rozwiazanie quizu...
> a) ile z nich liczyloby sie jako FGM?
0
> b) z jakiej odleglosci byly kopane?
20 yardów

Brawa dla Hubertusa za 2 punkty! Nagroda sa 3 gramy satysfakcji ;-)

A co do wyjasnien to tylko dwa kopniaki byly do konkursu, a pozostale
trzy byly juz poza nim, wiec sie przesunalem o pare jardow z tych 20 i
dwa razy bylem tuz pod poprzeczka [ze zdecydowanie zbyt plaskim lotem].

Ogolne wrazenie bylo takie jakiego mozna bylo sie spodziewac:
pozwala docenic, ze to co robia kickerzy nie jest ani proste na jakie
wyglada a i odleglosci swiadcza o tym, ze nawet do takiej niepozornej
czynnosci tez trzeba byc wysportowanym.

W oryginalnym poscie na ten temat napisalem, ze spodziewam sie iz
wykonalne bedzie 25-30 jardow. Na dzis bym powiedzial tak:
gdybym troche pocwiczyl moglbym miec solidna skutecznosc z 15-20 jardow,
przy sprzyjajacym wietrze moglbym zaliczyc pojedyncze proby na 25.
30 byloby dla mnie nie do osiagniecia bez treningu sily i techniki.

I tak dla jasnosci, odpowiedzia na
> c) jaka nagrode za to wszystko otrzymalem?

bylo "bilet na nastepny mecz" co okazalo sie byc nagroda za samo
uczestnictwo ;-)

--
pzdr
wiLQ