That was fun... z quizem gratis

Data: 2011-05-23 00:30:53
Autor: Leszczur
That was fun... z quizem gratis
On 22 Maj, 23:46, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
1 proba? Powiedzmy, ze jako kaczka na wodzie, wygladalaby ladnie ;-)

2 proba, juz przypominala kopniecie, niezbyt dobre, ale byl postep...

po tej probie dostalem pare uwag odnosnie techniki i oddalem 3 nastepne
proby... i teraz przechodzimy do tego dwu czy trzyosobowego quizu ;-)

Chwileczka. Kopałeś 5 razy? Rozumiem, że zgłosiłes się jako
jedyny? ;-)

[Kazda odpowiedz za punkt, tiebreakerem jest godzina wyslania odp]

a) ile z nich liczyloby sie jako FGM?

1.

b) z jakiej odleglosci byly kopane?

Z 11 metrów - jak karniak ;-)

c) jaka nagrode za to wszystko otrzymalem?

Laurowy wieniec, tuzin służebnic i konika bułanego?
No i oczywiście wzmiankę na łamach "Polskiego Amerykańskjiego
Futbolisty" ;-)

Na zakonczenie dodam, ze w 2 polowie weszly rezerwy i um, delikatnie
mowiac, poziom i zaangazowanie spadlo, wiec troche pogadalem z ludzmi
wtajemniczonymi po czym udalem sie do sekcji z tekturowa wycinka z
dziura do rzucania pilka i bez skrupulow wyrywalem dzieciakom pilki by
oddac z 40-50 rzutow z roznych dziwnych pozycji i odleglosci ;-)

No patrz, a normalnie jak ludzie widzą dziurę w tekturze, to zaraz tam
łby wsadzają do zdjęć....

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-05-23 12:22:53
Autor: wiLQ
That was fun... z quizem gratis
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> proby... i teraz przechodzimy do tego dwu czy trzyosobowego quizu ;-)

Chwileczka. Kopałeś 5 razy? Rozumiem, że zgłosiłes się jako

Nie, znanazlo sie 5 chetnych ;-)
 BTW, z braku uczestnikow nie mam nic przeciwko wielokrotnym strzalom ;-)
I podawajcie odleglosci w jardach, bo w metrach to musialyby byc jakies
ulamki.

> [...]
> oddac z 40-50 rzutow z roznych dziwnych pozycji i odleglosci ;-)

No patrz, a normalnie jak ludzie widzą dziurę w tekturze, to zaraz tam

W tej wersji nie ma siatki za ta dziura ;-P

--
pzdr
wiLQ

That was fun... z quizem gratis