[OT] That was fun... z quizem gratis

Data: 2011-05-23 20:26:38
Autor: grzeda
[OT] That was fun... z quizem gratis
W dniu 2011-05-22 23:46, wiLQ pisze:

Jak przyjechalem na poczatku 2 kwarty wynik juz byl w okolicach 30 do 0
dla gospodarzy [i oceniajac po tabeli ligi nie bylo to zaskoczenie],
wiec totalna klapa, prawda? Ku memu zaskoczeniu nie. Nawet jak sie nie
interesuje liga, nie ma pojecia o graczach i wynik jest rozstrzygniety
to przy niektorych zagraniach rece same mi sie skladaly do braw. IMHO
hajlajtem byly 30-40 jardowy bieg [gdzie RB doslownie z 8-9 graczy
druzyny przeciwnej wykiwal i/lub wyrwal sie i/lub zderzyl-przetrwal co
skonczylo sie przylozeniem] oraz pi razy drzwi 40 jardowe podanie gdzie
WR byl tak blisko mnie jak to tylko mozliwe [ergo bylo pieknie widac lot
pilki, zmagania obroncow itp]. A propos tego podania to po czym poznac,
ze ktos rzadko oglada sport na stadionie? Przez pierwszych kilkanascie
akcji sie rozgladalem za replayem ;-) I cholera [uwaga! odkrycie!]
jednak duzo on daje w kwestii docenienia co sie wlasnie stalo. Dodam
jeszcze, ze 1 polowa skonczyla sie wynikiem 50 do 0 i mam watpliwosci
czy druzyna przeciwna byla chociaz raz na polowie gospodarzy...

Ja bylem na dwoch meczach The Crew (wroclawska ekipa). Nie dalo sie na to patrzec. Jak przyjechala jakas druzyna (Pomorze cos tam) to chyba caly mecz toczyl sie na przestrzeni 20stu jardow w srodku boiska. Czasami tylko ten typ co moze rzucac pilka do przodu wyrzucal ja efektownie w aut.
Chyba rzeczywiscie lepiej ogladac jakies spotkanie dobrej druzyny z leszczami, bo wtedy mozna zobaczyc o co w tym sporcie jest najefektowniejsze.

[OT] That was fun... z quizem gratis