[OT] That was fun... z quizem gratis

Data: 2011-05-24 08:59:41
Autor: Hubertus Blues
[OT] That was fun... z quizem gratis
wiLQ <NIE@spam.com> napisał(a):
Hej,

(..)
http://www.warsaweagles.com/index.php?go=aktualnosci/silesia

Czy nazwy zespołów w języku amerykańskim to jakiś zwyczaj czy obowiązek? Jakoś
sztucznie to brzmi a tylko Husaria i Kozły się wyłamały.

(...)
[Kazda odpowiedz za punkt, tiebreakerem jest godzina wyslania odp]

Dobrze, że od razu określiłeś tiebreak'a - przy tak licznych odpowiedziach nie
ma watpliwości. ;)

a) ile z nich liczyloby sie jako FGM?
0
b) z jakiej odleglosci byly kopane?
20 yardów
c) jaka nagrode za to wszystko otrzymalem?
koszulkę klubową w rozmiarze xxxxxxxl

--
pozdr
Hubertus Blues

Data: 2011-05-24 05:04:37
Autor: Leszczur
That was fun... z quizem gratis
On 24 Maj, 10:59, "Hubertus Blues" <hbl...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> [...]
> b) z jakiej odleglosci byly kopane?
20 yardów
> c) jaka nagrode za to wszystko otrzymalem?

Taaa - z napisem "Naprzut Januf Podlaski" ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-05-24 16:24:35
Autor: wiLQ
Hubertus Blues napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [Kazda odpowiedz za punkt, tiebreakerem jest godzina wyslania odp]

Dobrze, że od razu określiłeś tiebreak'a - przy tak licznych odpowiedziach nie
ma watpliwości. ;)

Nie chodzilo o ich ilosc, a jakosc ;-)
Zakladalem, ze zgarniecie 1 punkt, moze 2 i poki co sie to sprawdza...
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2011-05-26 12:36:49
Autor: wiLQ
[OT] That was fun... z quizem gratis
Hubertus Blues napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

OK, wiecej odpowiedzi nie bedzie, wiec czas na rozwiazanie quizu...
> a) ile z nich liczyloby sie jako FGM?
0
> b) z jakiej odleglosci byly kopane?
20 yardów

Brawa dla Hubertusa za 2 punkty! Nagroda sa 3 gramy satysfakcji ;-)

A co do wyjasnien to tylko dwa kopniaki byly do konkursu, a pozostale
trzy byly juz poza nim, wiec sie przesunalem o pare jardow z tych 20 i
dwa razy bylem tuz pod poprzeczka [ze zdecydowanie zbyt plaskim lotem].

Ogolne wrazenie bylo takie jakiego mozna bylo sie spodziewac:
pozwala docenic, ze to co robia kickerzy nie jest ani proste na jakie
wyglada a i odleglosci swiadcza o tym, ze nawet do takiej niepozornej
czynnosci tez trzeba byc wysportowanym.

W oryginalnym poscie na ten temat napisalem, ze spodziewam sie iz
wykonalne bedzie 25-30 jardow. Na dzis bym powiedzial tak:
gdybym troche pocwiczyl moglbym miec solidna skutecznosc z 15-20 jardow,
przy sprzyjajacym wietrze moglbym zaliczyc pojedyncze proby na 25.
30 byloby dla mnie nie do osiagniecia bez treningu sily i techniki.

I tak dla jasnosci, odpowiedzia na
> c) jaka nagrode za to wszystko otrzymalem?

bylo "bilet na nastepny mecz" co okazalo sie byc nagroda za samo
uczestnictwo ;-)

--
pzdr
wiLQ