The Amazing Spiderman

Data: 2012-07-09 09:18:19
Autor: Iwon\(k\)a
The Amazing Spiderman
"Habeck Colibretto" <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:sbl6yi406xgw.dlghabeck.pl...
http://www.imdb.com/title/tt0948470/

Liczyłem, że będzie coś lepszego od poprzedniej serii. Zawiodłem się.
Zasada, że jak muzykę dostaje James Horner to film będzie do dupy od czasów
The Perfect Storm w większości się niestety sprawdza.
Przed pójściem do kina trafiłem na najkrótszą recenzję nowego pająka -
Spiderman meets Twilight. Byłem przekonany, że to lekka przesada i miałem
rację. To tylko lekka przesada.

Zajawki sugerują, że będzie o poszukiwaniu tożsamości, o poszukiwaniu
rodziców - kim byli itd. Że to zupełnie inna historia Spidermana. Ale tego
w filmie praktycznie nie ma, perspektywa z jakiej pokazują Parkera wcale
nie jest inna. Taka perspektywa zapowiada się w następnym odcinku, ale ten
odcinek to same... nudy, nudy, nudy...

Mój 8-letni syn stwierdził, że film był dobry, ale jego zachowanie w kinie,
ciągłe wiercenie się mówiło mi co innego. Syn przestawał się wiercić w
scenach akcji, których było niewiele więcej niż zajawkach. Do tego w filmie
nie było wielu scen, które były w zajawkach - nie wiem dlaczego.

Ogólnie lepiej obejrzeć ponownie starego Spidermana lub ponownie Avengersów
niż iść na ten syf. Dałem mu 4 gwiazdki, bo do dna jeszcze trochę. :)

bo na "takie"filmy to sie raczej idzie na sceny akcji. Bo w sumie o to przeciez
chodzi. To tak jakbys powiedzial, ze w "Magic Mike" malo bylo intelektualnego
przeslania  ;))

i.

Data: 2012-07-11 17:10:02
Autor: Habeck Colibretto
The Amazing Spiderman
Dnia 09.07.2012, o godzinie 16.18.19, na pl.rec.film,pl.soc.dzieci,
Iwon(k)a napisał(a):

[...]

Problem w tym, że tej akcji też jak na lekarstwo. A jak jest, to żadna to
akcja. A oprawa muzyczna - cienizna. --
Pozdrawiam,
*Habeck*
- Schutzbach

Data: 2012-07-11 16:17:47
Autor: Iwon\(k\)a
The Amazing Spiderman
Iwon(k)a napisał(a):

[...]

aa, to cienki jest- wobec powyzszego :)

i.

Data: 2012-07-12 00:04:58
Autor: Habeck Colibretto
The Amazing Spiderman

A "500 dni lata" widziałaś? --
Pozdrawiam,
*Habeck*
- Schutzbach

Data: 2012-07-11 18:11:50
Autor: Iwon\(k\)a
The Amazing Spiderman
Iwon(k)a napisał(a):

[...]

A "500 dni lata" widziałaś?

nie. A powinnam??

i.>
-- Pozdrawiam,
*Habeck*
- Schutzbach

Data: 2012-07-12 15:33:52
Autor: Habeck Colibretto
The Amazing Spiderman
Dnia 12.07.2012, o godzinie 01.11.50, na pl.rec.film,pl.soc.dzieci,
Iwon(k)a napisał(a):

aa, to cienki jest- wobec powyzszego :)

A "500 dni lata" widziałaś?

nie. A powinnam??

:)
Nie wiem, czy powinnaś, ale moim zdaniem warto. Ten sam reżyser. Fajni
aktorzy - ogląda się z dużą przyjemnością.
Nie rozumiem, dlaczego nakręcił Spidermana - może ze względu na nazwisko?
;)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-07-12 09:08:18
Autor: Iwon\(k\)a
The Amazing Spiderman
Iwon(k)a napisał(a):

[...]

masz racje. Tych aktorow bardzo lubie (az nawet sprawdze czy styl aktorski Zooey Deschanel jest jej cecha
specyficzna. Akurat ja znam z tv serii "New Girl"-ktora to serie bardzo lubie, i jej styl jest dosc charakterystyczny,
ktory nawet powielil sie pozniej w SNL. )

Nie rozumiem, dlaczego nakręcił Spidermana - może ze względu na nazwisko?
;)

imo ze wzgledu na "tytul"  ;))

i.

Data: 2012-07-12 16:13:09
Autor: Habeck Colibretto
The Amazing Spiderman
Dnia 12.07.2012, o godzinie 16.08.18, na pl.rec.film,pl.soc.dzieci,
Iwon(k)a napisał(a):

:)
[...]

Swoją drogą z ciepłych filmów o miłości (to już zupełny OT) obejrzyj film
"Adam" z Hugh Dancym - mam osobisty sentyment ze względu na głównego
bohatera z Aspergerem. Ale ogólnie świetny film o miłości. I bez typowego
szczęśliwego zakończenia - takie życiowe jest. :)

Nie rozumiem, dlaczego nakręcił Spidermana - może ze względu na nazwisko?
;)
imo ze wzgledu na "tytul"  ;))

Czyli ze względu na nazwisko!

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-07-12 09:21:16
Autor: Iwon\(k\)a
The Amazing Spiderman
"Habeck Colibretto" <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:4z2tg2y5p2xb.dlghabeck.pl...
Dnia 12.07.2012, o godzinie 16.08.18, na pl.rec.film,pl.soc.dzieci,
Iwon(k)a napisał(a):

:)
[...]

znaczy poplacze sie?? lol

Nie rozumiem, dlaczego nakręcił Spidermana - może ze względu na nazwisko?
;)
imo ze wzgledu na "tytul"  ;))

Czyli ze względu na nazwisko!

takoz mi sie wydaje :)

dzieki za propozycje.

i.

Data: 2012-07-14 08:55:40
Autor: Habeck Colibretto
The Amazing Spiderman
Dnia 12.07.2012, o godzinie 16.21.16, na pl.rec.film,pl.soc.dzieci,
Iwon(k)a napisał(a):

[...]

Nie - nie ma nachalnego wyciskania łez. :) Jest życiowo, sympatycznie, ale
nie tak jakby to w romantycznej komedii miało się skończyć.