The Amazing Spiderman

Data: 2012-07-10 23:24:38
Autor: Qrczak
The Amazing Spiderman
Dnia 2012-07-09 11:42, niebożę Habeck Colibretto wylazło do ludzi i marudzi:
http://www.imdb.com/title/tt0948470/

Liczyłem, że będzie coś lepszego od poprzedniej serii. Zawiodłem się.
Zasada, że jak muzykę dostaje James Horner to film będzie do dupy od czasów
The Perfect Storm w większości się niestety sprawdza.
[...]
> Dałem mu 4 gwiazdki, bo do dna jeszcze trochę. :)

Pewnie połowa z powodu Hornera. Ubolewam. Jeszcze nie słuchałam.

qr.a

Data: 2012-07-11 17:11:03
Autor: Habeck Colibretto
The Amazing Spiderman
Dnia 10.07.2012, o godzinie 23.24.38, na pl.rec.film,pl.soc.dzieci, Qrczak
napisał(a):

> [...]

 > Dałem mu 4 gwiazdki, bo do dna jeszcze trochę. :)

Pewnie połowa z powodu Hornera. Ubolewam. Jeszcze nie słuchałam.

Po tym co usłyszałem w kinie to boję się sięgnąć po płytę.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-07-14 23:35:52
Autor: maniac
The Amazing Spiderman
napisał(a):

> [...]

Pewnie połowa z powodu Hornera. Ubolewam. Jeszcze nie słuchałam.

Po tym co usłyszałem w kinie to boję się sięgnąć po płytę.

Nie ma się czego bać. OST jest dobry, Hornerowski mix typowych OST z elektronicznymi wstawkami. Świetnie się tego słucha na dobrej klasy zestawie stereo.

--
maniac

Data: 2012-07-15 00:10:38
Autor: Habeck Colibretto
The Amazing Spiderman
Dnia 14.07.2012, o godzinie 23.35.52, na pl.rec.film,pl.soc.dzieci, maniac
napisał(a):

Po tym co usłyszałem w kinie to boję się sięgnąć po płytę.
Nie ma się czego bać. OST jest dobry, Hornerowski mix typowych OST z elektronicznymi wstawkami. Świetnie się tego słucha na dobrej klasy zestawie stereo.

Skoro do słuchania potrzeby jest dobry zestaw stereo, to można sobie
darować. Dobra muzyka obroni się nawet na Kasprzaku.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-07-15 09:21:16
Autor: Qrczak
The Amazing Spiderman
Dnia 2012-07-15 00:10, niebożę Habeck Colibretto wylazło do ludzi i marudzi:
napisał(a):

[...]

Taaa, ale skąd teraz wziąć?

qr.a

Data: 2012-07-15 09:52:28
Autor: krys
The Amazing Spiderman

maniac napisał(a):

[...]

Z Allegro.

J.  stary Radmor i stara Diora uratowana ze śmietnika

www.kontestacja.com

Data: 2012-07-15 10:14:40
Autor: Habeck Colibretto
The Amazing Spiderman
Dnia 15.07.2012, o godzinie 09.21.16, na pl.rec.film,pl.soc.dzieci, Qrczak
napisał(a):

[...]

Z kaset!

Kurcze... The Dark Knight Rising można już w sieci przesłuchać i wygląda to
cieniutko. :( Jedynka była niezła, dwójka doszlifowana... a trójka bez JNH
po prostu przesamplowana z jakimiś niewielkimi dodatkami. Szkoda...

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

The Amazing Spiderman