The Book of Eli?

Data: 2010-02-12 09:52:32
Autor: kalina
The Book of Eli?
Nadaje się to do oglądania?

--
kalina

Data: 2010-02-12 11:00:54
Autor: Moon
The Book of Eli?
kalina wrote:
Nadaje się to do oglądania?

book to pewnie do czytania...
:)

moon

Data: 2010-02-12 11:20:12
Autor: kalina
The Book of Eli?
W dniu 2010-02-12 11:00, Moon pisze:

Nadaje się to do oglądania?

book to pewnie do czytania...

No właśnie ekranizacja jakaś jest teraz :)

--
kalina

Data: 2010-02-12 14:41:29
Autor: Bartek Kacprzak
The Book of Eli?

Użytkownik "kalina" <kalina@cutthisout.home.pl> napisał w wiadomości news:4b752b5b$1news.home.net.pl...
W dniu 2010-02-12 11:00, Moon pisze:

Nadaje się to do oglądania?
Nie nadaje.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-02-12 11:37:47
Autor: Ghost
The Book of Eli?

Użytkownik "kalina" <kalina@cutthisout.home.pl> napisał w wiadomości news:4b7516ce$1news.home.net.pl...
Nadaje się to do oglądania?

Nic nadzwyczajnego, spoko mozna na DVD obejrzec.

Data: 2010-02-12 11:42:53
Autor: rs
The Book of Eli?
On Fri, 12 Feb 2010 09:52:32 +0100, kalina <kalina@cutthisout.home.pl>
wrote:

Nadaje się to do oglądania?

ogladac sie da. niezly odman. ladne zdjecia, choc troche pachna malym
budzetem. interesujace zalozenie, jednak jakos mnie specjalnei nie
wciagnal, a koncowy zakret mocno na sile. <rs>

Data: 2010-02-13 02:32:04
Autor: Vegavin
The Book of Eli?

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał:
ogladac sie da. niezly odman. ladne zdjecia
[...]

Dzisiaj byłem w kinie i muszę powiedzieć, że interesujące doświadczenie dla mnie z pewnego względu. Mieliśmy już filmy na podstawie gier komputerowych, gry na podstawie filmów, ale chyba nie spotkałem filmu tak mocno zainspirowanego grą. Mam na myśli Fallout'a 3. Jeśli ktoś grał, to chyba potwierdzi moje odczucia. Scenografia żywcem wyjęta z gry, szczególnie te zniszczone estakady, pozrywany asfalt, wiszące fragmenty betonu na drucie zbrojeniowym, zniszczone miasteczka polepione czym-się-da, obskurne wnętrza. Nawet paleta kolorów podobna, z tym, że w Fallout'cie było więcej żółtego, a tutaj magenty. Dalej: dekapitacje, fontanny krwi, czy strzelanina na ulicy, która wyglądała jak rezultat falloutowego systemu celowania. Również sklepikarz, wymiana towarów, przeszukiwania zwłok, czysta woda - to wszystko, choć nie jakieś oryginalne, również nieodparcie kojarzy mi się z ową grą. Oglądając ten film miałem wrażenie, że to jakiś DLC do Fallouta ;)
Z tego przede wszystkim względu przyjemnie mi się go oglądało pomimo paru zgrzytów. Solara (Mila Kunis w tym filmie wyglądała dla mnie jak młoda wersja Angeliny Jolie - co oczywiście daje +5 do wrażeń wizualnych ;) w tym brudnym, zdewastowanym fizycznie i moralnie świecie przywdziewa nagle ciuszki jakby na spacer do parku się wybierała. Inna rzecz, czego nigdy nie trawię - humorystyczne wstawki w trakcie walki (akcja w domku; w ogóle ta scena była dla mnie najgorsza - ci źli zachowywali się zupełnie jak niedopracowana AI w grach - czyżby aż tak daleko idąca inspiracja? ;) No i charakter ostatniej sceny. I jakoś tak słabo zarysowany dramat utraty poprzedniej rzeczywistości i walki o przetrwanie.
Podsumowując: wizualnie i klimatycznie bardzo mi dopisał, a te elementy, o ile reszta nie jest rażąco głupia, nudna, wybrakowana czy inaczej negatywnie oceniona, są w stanie dla mnie obronić cały obraz i pozwolić mi dobrze się bawić.

--
Vegavin

Data: 2010-02-12 14:28:27
Autor: Jaroslaw Rafa