The Box - promocja

Data: 2012-02-25 13:38:32
Autor: Kriss
The Box - promocja
http://antyweb.pl/50-gb-przestrzeni-w-box-net-za-darmo-lap-okazje/

Przydatne i w koñcu sensowna ilo¶æ miejsca. Mo¿e siê komu¶ z Was przyda. Ja skorzysta³em ;)

Data: 2012-02-25 16:03:53
Autor: Maciek
The Box - promocja
U¿ytkownik "Kriss" <krissbezmaila@org.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jiako5$5co$1node2.news.atman.pl...
http://antyweb.pl/50-gb-przestrzeni-w-box-net-za-darmo-lap-okazje/
Przydatne i w koñcu sensowna ilo¶æ miejsca. Mo¿e siê komu¶ z Was przyda.
Ja  skorzysta³em ;)

Ograniczenie na wielko¶æ pliku jest i na to g³ównie narzekaj± w Android Market.
I chyba jeszcze na brak klienta na desktopa. Ale to chyba jednak nie do unikniêcia - chmurka.
--
M.

Data: 2012-02-25 16:26:35
Autor: januszek
The Box - promocja
Kriss napisa?(a):

Przydatne i w końcu sensowna ilość miejsca. Może się komuś z Was przyda. Ja skorzystałem ;)

Po co wklejasz news z pazdziernika o promocji, ktora sie juz skonczyla? j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-02-25 18:18:56
Autor: Big Brother
The Box - promocja

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości news:slrnjki2ts.s90.januszekgimli.mierzwiak.com...

Po co wklejasz news z pazdziernika o promocji, ktora sie juz skonczyla?

http://www.telepolis.pl/news.php?id=24307

Trwa do 25 marca

--
Big Brother

Data: 2012-02-25 18:47:22
Autor: Kriss
The Box - promocja

[...]

Grunt to przeczytać artykuł ze zrozumieniem i napisac potem coś mądrego. Nick adekwatny do IQ :p

Data: 2012-02-26 09:13:07
Autor: januszek
The Box - promocja
Kriss napisa?(a):

Grunt to przeczytać artykuł ze zrozumieniem i napisac potem coś mądrego. Nick adekwatny do IQ :p

Chętnie porównam swoje iq z Twoim (i po tym jak to zrobimy nigdy już nie będziesz chwalił się swoim) ale wcześniej weź Ty użyj swojego i mnie po prostu oświeć co masz na myśli bo link z pierwszego posta prowadzi do artykułu 2011-10-14, w którym opisano promocję boxnet dotyczącą systemów iOS, która już dawno się skończyła? Dopiero drugi link, ten z telepolis mowi o aktualnej promocji dotyczacej Androida... A może mam zepsuty monitor? ;)

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-02-26 19:00:57
Autor: Kriss
The Box - promocja

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości news:slrnjkjtt2.36v.januszekgimli.mierzwiak.com...
Kriss napisa?(a):

[...]

A może zamiast wymieniać monitor przydałaby się odrobina odrobina pokory i umiejętność przyznania do błędu. W artykule jak byk stoi AKTUALIZACJA. A monitor zapewne masz sprawny :)

Data: 2012-02-26 18:14:29
Autor: januszek
The Box - promocja
Kriss napisa?(a):

A może zamiast wymieniać monitor przydałaby się odrobina odrobina pokory i umiejętność przyznania do błędu. W artykule jak byk stoi AKTUALIZACJA. A monitor zapewne masz sprawny :)

W tytule jest napisane AKTUALIZACJA i chodzi o warunki promocji (ale nadal chodzi o promocje z pazdziernika na iOS) ;) Może zrobiłem błąd, że przeczytałem cały artykuł a nie tylko tytuł? ;P Ludzie z niższym iq tak pewnie nie robią? Mój błąd... ;P

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2012-02-26 19:20:40
Autor: Kriss
The Box - promocja

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości news:slrnjkktk5.7o0.januszekgimli.mierzwiak.com...
Kriss napisa?(a):

[...]

Dobra nie ma co się unosić, sorry za to IQ. Ja czytałem całkiem nowego newsa, po jakimś czasie zgooglowałem sprawę i wyszła mi strona z posta. Moje czy Twoje IQ nie ma tu nic do rzeczy ;)

The Box - promocja