The Crazies

Data: 2010-06-20 01:59:24
Autor: neuro
The Crazies
OK, ktoś tu chciał dobry amerykański film trzymający w napięciu? No to
polecam ;]
Tematyka: wirus, mutacja, kwarantanna miasta, ucieczka,
eksterminacja :D
W klimacie Resident Evil, 28 days i podobne. Bardzo dobrze się ogląda,
właśnie czegoś takiego ostatnio mi brakowało.

pozdr,
p.

Data: 2010-06-22 11:29:10
Autor: Quentin
The Crazies
Potweirdzam. Zdziwiłem się, ale mi się podobało :)

Data: 2010-06-24 17:34:20
Autor: Maciek
The Crazies

/
"Quentin" <quentiin@gazeta.pl> wrote in message news:hvpvp7$etj$1inews.gazeta.pl...
Potweirdzam. Zdziwiłem się, ale mi się podobało :)

Ja też się zdziwiłem, że Ci się podobało. :) Jak dla mnie film słaby, nie straszy, przewidywalny do bólu.

pozdrawiam Maciek

--
"Najbardziej lubię rozmawiać sam ze sobą. Oszczędzam w ten sposób czas i unikam kłótni."Oscar Wilde

http://www.flickr.com/photos/maciekr

The Crazies