The Disappearance of Alice Creed

Data: 2010-10-23 01:33:31
Autor: rs
The Disappearance of Alice Creed
On Fri, 22 Oct 2010 02:22:31 -0700 (PDT), neuro <neuro6@gmail.com>
wrote:

Ahoj,

Niezbyt drogi film, z udziałem tylko trójki aktorów. Ale za to
świetnie zagrany i zrealizowany, ogląda się bez chwili znużenia.
Polecam, bo to dobry thriller.

hehehe. czekalem jeszcze na kolejny zakret  historii, juz po napisach
koncowych. fakt. bardzo dobry film. <rs>

Data: 2010-10-26 04:15:26
Autor: piotrek walczak
On Oct 23, 6:33 am, rs <no.addr...@no.spam.pl> wrote:
hehehe. czekalem jeszcze na kolejny zakret  historii, juz po napisach
koncowych. fakt. bardzo dobry film. <rs>

Co prawda, to prawda... ,,Zwrotów akcji'' było sporo, jak na film
trojga aktorów.
Ogólnie rzecz biorąc, bardzo mi się podobał. Odniosłem wrażenie, że
ktoś postanowił przenieść sztukę teatralną na ekran. Jedynie kilka
scenerii, dobra gra, umiejętnie dawkowane napięcie.
Jestem zadowolony, że obejrzałem.

Pozdr.
PW

The Disappearance of Alice Creed