The End

Data: 2010-05-26 15:06:44
Autor: prg
The End
SPOJLER

Czy tylko ja jestem rozczarowany takim zakończeniem? Spełniły się moje
najgorsze przeczucia. Jakiś czas temu pisałem, iż prawdopodobnie serial
zostanie zakończony podobnie do BSG i najważniejsze zagadki na zawsze
pozostaną tajemnicą. No i wykrakałem. :/ Znów nie wiemy niczego, znów
scenarzyści zasłonili się "mistycyzmem".
Wy też odnieśliście wrażenie, że decyzję o takim zamknięciu serialu
podjęto w ostatniej chwili?

Nie jesteś sam, jestem równie rozczarowany, a moja żona przez pół finału śmiała się ze scen kiedy to sobie wszystko "przypominają" i nie oglądneła do końca.
3 ostatnie sezony były padliną w porównaniu do początku serialu, gdzie była tajemnica, właz, Inni, czarny dym, napięcie. To się dobrze oglądało, a później pociągneli na siłę i spierdzielili na końcu.

The End