The End

Data: 2010-05-26 23:03:03
Autor: looker
The End
SPOJLER

Tak to jest jak nie konczy sie serialu z klasa jak Six Feet Under czy nawet z ulamkiem klasy jak 3rd Rock from the Sun (bidne zakonczenie ale lepsze niz LOST), jak nie ma sie pomyslu i konczy sie jak Sopranos lub wlasnie jak LOST.

Ale do konca jak Six Feet Under trzeba miec klase, a tej jak widac zabraklo "tfurcom" LOST. zaczeli jak mistrzowie skonczyli jak Moda na Sukces.

Data: 2010-05-29 12:00:45
Autor: Monty
The End

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości news:htk2aj$3el$1news.onet.pl...

jak nie ma sie pomyslu i konczy sie jak Sopranos

Twoim zdaniem, moim to najlepsze zakończenie serialu ever.

Monty

Data: 2010-05-29 13:06:29
Autor: moon
The End
Monty wrote:
Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości

jak nie ma sie pomyslu i konczy sie jak Sopranos

Twoim zdaniem, moim to najlepsze zakończenie serialu ever.

a jak to się w ogóle skończyło?
niech zgadnę, udławił się na meatballs parmegiana?

moon

Data: 2010-05-29 13:12:57
Autor: Monty
The End
Użytkownik "moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:htqsfk$hqi$1news.onet.pl...
Monty wrote:
[...]

No właśnie większość niezadowolonych z zakończenia osób, po prostu go nie zrozumiało. Nie chce Ci wszystkiego pisać z pamięci, bo musialbym wiele upraszczać, wiele czasu już minęły od obejrzenia Sopranosów. chcialem znaleźć na necie fajną interpretację, którą kiedys czytałem, zamiast tego znalazłem masę głupot i nadinterpretacji. Jeśli chcesz mogę potem poguglać albo spróbować z pamieci napisać, ale jeśli tylko po to, zebyś dalej ironizował, to szczerze mówiąc nie chce mi się więc daj znać od razu ;)

Monty

Data: 2010-05-29 17:08:06
Autor: moon
The End
Monty wrote:
[...]

a to jest aż takie skomplikowane i niejednoznaczne zakończenie?
przecież to była raczej dosyć prosta fabuła i nie jakieś artsy-farsty fantasy?

moon

Data: 2010-05-30 11:13:51
Autor: Monty
The End

Użytkownik "moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:htrakl$ie1$1news.onet.pl...
Monty wrote:
[...]

Właśnie, proste zakończenie, tylko jak nie jest podane na tacy to ludzie już nie rozumieją. Nie wiem, chyba wszyscy chcieli standardowego zakończenia jak w innych serialach,a  Sopranosi zawsze byli lepsi i takie same zakończenie dostali.

Monty

Data: 2010-05-31 16:35:44
Autor: Protz
The End

Użytkownik "Monty" <monty@nospam.com> napisał w
Właśnie, proste zakończenie, tylko jak nie jest podane na tacy to ludzie już nie rozumieją.

To zakonczenie mozesz sobie interpretowac (ze to smierc Tony'ego na przyklad), a mi sie wydaje, ze Chase sam nei wiedzial jak zgrabnie zakonczyc serial i wymyslil to ciecie.

Protz

Data: 2010-05-29 16:07:23
Autor: looker
The End
jak nie ma sie pomyslu i konczy sie jak Sopranos

Twoim zdaniem, moim to najlepsze zakończenie serialu ever.

Interpreracja jest ok, ale spodziewalem sie czegos innego. A najlepsze zakonczenie to "Six feet under" :-)

The End