The Fall

Data: 2009-04-07 23:06:58
Autor: schizoidalna
The Fall
jestem przekonana, że w kinie o wiele bardziej mi by się podobał

wizje tego pana już mi przypadły do gustu w Celi, kij z fabułą i panią Lopez, malarskie wizje na ruchomych obrazkach - to jest to!

takie rzeczy to tylko na wielkim ekranie, ale niestety mieszkam w małym miasteczku (w tutejszym kinie rządzą tańcowe hity;) poza tym też jakoś bez echa obeszło się w kraju o tym filmie, a szkoda... jak będzie okazja to złapie - wpisuję to do mej wish movie list - obejrzeć The Fall na wielkim ekranie:)

spoiler???? <ale na wszelki wypadek>

najbardziej zadziwiło mnie to jak mnie zadziwiło ;) o czym jest ten film. to nie żadna bajka, ani film o upadku duchowym, miłosnym czy co tam, to film o kaskaderze, a może nawet film-hołd dla kaskaderów, tak często o nich zapominamy, a przecież są prawdziwymi i często tragicznymi bohaterami, przecież piękna lady wybiera jednak aktora a nie ryzykującego życie jego dublera - tak jak widownia.

fajny film. czekam z niecierpliwością na kolejne tego pana, warto obejrzeć choćby dla zdjęć. komu się Cela podobała to The Fall też się spodoba.

Data: 2009-04-11 11:12:41
Autor: Adam
The Fall
Użytkownik "schizoidalna" <dont@email.me> napisał w wiadomości

jestem przekonana, że w kinie o wiele bardziej mi by się podobał
[...]
[...]

Wszystko fajnie, ale dlaczego nie zaczynasz zdań wielką literą?
Sorry za tę uwagę, ale trudno się czyta taki bezzdaniowy potok.
Awaria klawiatury? W tytule filmu caps jakimś cudem Ci działa... ;)

Pozdrawiam jajecznie,
Adam

The Fall