The Fields of Athenry

Data: 2012-06-16 16:20:52
Autor: Cavallino
The Fields of Athenry
Ciekawe czy dożyję czasów, gdy nasi piłkarze będ± mogli naprawdę szczerze podziękować kibicom, tak jak mieli za co dziękować swoim kibicom piłkarze Irlandii w Gdańsku.

Normalnie ciary po plecach chodziły, no i zazdro¶ć - czemu my nie umiemy się tak bawić?

Data: 2012-06-16 16:59:30
Autor: Pablo
The Fields of Athenry
W dniu 2012-06-16 16:20, Cavallino pisze:
[...]

Umiemy za to fantastycznie obchodzić kolejne rocznice narodowych tragedii przerobionych niemal na ¶więta.

Data: 2012-06-16 17:07:58
Autor: Pablo
The Fields of Athenry
[...]

Mnie tam ciarki przechodziły jak ogl±dałem ostatni finał pucharu Niemiec. Kiedy u nas tak będzie?

Data: 2012-06-16 17:09:56
Autor: danpe_
The Fields of Athenry
Dnia Sat, 16 Jun 2012 16:20:52 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

Z tego co widzialem akurat na Lechu kibice nie moga narzekac.

Choc niektorzy zamiast przyjsc na mlyn wola siedziec na necie i narzekac.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-06-17 10:28:42
Autor: Cavallino
The Fields of Athenry

Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1mlzc65ujks3d$.qam4ak8jqx5b$.dlg@40tude.net...
[...]

Tylko tacy, którzy zabawy i chóralnych ¶piewów tysięcy normalnych ludzi nie odróżniaj± od małpich wrzasków z kotła i zdziczenia "kumatych".

Data: 2012-06-17 11:47:48
Autor: danpe_
The Fields of Athenry
Dnia Sun, 17 Jun 2012 10:28:42 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

akurat mesz tego peszka, ze na meczach na stadionie w Poznaniu bylem dwa
razy.
I podobnie jak probowali holendrzy i paru "kibicow" z tej grupy mi wmowic,
ze na Wisle byly jakies malpie odglosy, podobnie na meczach Lecha z Wisla
obserwowalem wspaniala zabawe kilkunastu tysiecy ludzi, malpich odglosow
tez nie widzialem.

Ale co Ty mozesz o tym wiedziec, Ty jestes internetowym pokemonem.
Za pare lat okaze sie, ze jako kibic Wisly bylem na stadionie Lecha
czesciej, niz Ty.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-06-17 19:20:57
Autor: Cavallino
The Fields of Athenry

[...]

ROTFL !!! !!!!
Nie zrozumiałe¶, zupełnie nie zrozumiałe¶.
Małpimi odgłosami nazwałem cał± twórczo¶ć małpiarni z kotła, a nie tylko pohukiwania o które Ci chodzi.

Data: 2012-06-17 20:42:30
Autor: danpe_
The Fields of Athenry
Dnia Sun, 17 Jun 2012 19:20:57 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

to moge ja nazwac cala Twoja "tforczosc" na tej grupie popierdywaniem
mamuta?
Chyba tak.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-06-17 20:50:55
Autor: Cavallino
The Fields of Athenry

[...]

to moge ja

Możesz, co tylko chcesz to możesz.
I tak nie będzie bardziej głupie, niż to co piszesz na codzień.

Data: 2012-06-17 20:01:27
Autor: Cavallino
The Fields of Athenry

Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:11o2iuljlihli$.8g8zg022awmp.dlg@40tude.net...
[...]

Jakby¶ nadal nie rozumiał różnicy o której mówię, przeczytaj to:
http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,11953267,Dlaczego_szalikowcy_maja_Euro_gdzies_.html

Data: 2012-06-17 20:54:05
Autor: danpe_
The Fields of Athenry
Dnia Sun, 17 Jun 2012 20:01:27 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

Tez bylbym w stanie sie przebrac za smerfa na nmecze kadry.
I co z tego?
Mecze kadry _dla mnie_ na ME to zabawa, malo powazna.
Moge sie tam przebrac nawet za Asterixa, nie mam z tym problemu. Z
dzwoneczkiem na dupie. Moim zdaniem dziennikarz popelnia blad, nie sadze, aby szalikowcom chodzil
o przebieranie sie na meczach kadry.
Dopiero w ostatnim akapicie dotyka sedna sprawy.
Problem w tym, ze w Polsce ludzie popadaja w skrajnosci, nie tylko pod
wzgledem kibicowania.
Przeciez teraz kazego kto chodzi z szalikiem na sektor zaangazowanych
kibicow nazywa sie bandyta w prasie. Czy slusznie? Moim zdaniem nie, sa rozne frakcje i jak zawsze twierdze, ze
dla kazdego kibica jest miejsce  - szczegolnie na nowych stadionach.

Jakos w Chorwacji, Grecji i kilku innych krajach dalo sie pogodzic
kibicowanie i nazwijmy to piknikowanie, u nas jest wojna z kibicowaniem
rodem z ligi. Wrzuca sie do jednego worka wszystkich - ultrasow, ludzi
pomagajacych ultrasom, huliganke, i zwyklych bandytow.

A pozniej placz, ze Grecy zakrzyczeli, ze Chorwaci maja flage, a my nie.

A jak by tak nie dawac za odpalenie racy wiecej kratek niz za gwalt,sa inne
sposoby karania?

A jakby zakazy stadionowe dawac tylko tym naprawde lamiacym prawo, a nie
tym, co krzykna "kurwa" w Kielcach po stracie gola? --
Pozdrawiam
danpe_
gg:827748

Data: 2012-06-17 08:29:08
Autor: UGI
The Fields of Athenry
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
[...]

Akurat ja nie mam większych zastrzeżeń do tego, jak się bawili Polacy na
meczach, a byłem na wszystkich trzech, więc mogę mówić zarówno o atmosferze na
mie¶cie jak i na stadionie. S±dz±c po tym, co było przez te dwa lata meczów
towarzyskich, gdy kibolstwo się obraziło na kadrę i dopingu w zasadzie nie
stwierdzano, to jednak na turnieju było o niebo lepiej, a w meczu z Rosj± w
drugiej połowie to już miazga. Repertuar rzecz jasna w±ski, ale serce do
dopingu duże a i skakania tyłem do murawy przecież nie powinno nam brakować.

A co do dopingu/pie¶ni Irlandczyków. No cóż, pojechali Ci, którym najbardziej
zależało, by ¶ledzić losy swojej drużyny na miejscu to i się nie oszczędzali.
W ogóle to bardzo pozytywny naród i umiej± się bawić. Ja w kazdym b±dĽ razie
nie jestem tym zaskoczony.

Data: 2012-06-18 00:08:58
Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™
The Fields of Athenry
W dniu 2012-06-16 16:20, Cavallino pisze:
Ciekawe czy dożyję czasów, gdy nasi piłkarze będą mogli naprawdę
szczerze podziękować kibicom, tak jak mieli za co dziękować swoim
kibicom piłkarze Irlandii w Gdańsku.

Normalnie ciary po plecach chodziły, no i zazdrość - czemu my nie umiemy
się tak bawić?

Bo nie mamy tak melodyjnego jezyka i takich przyspiewek/piesni :)

Z reszta - na siatkowce byla Piesn o Malym Rycerzu, to podobny
klimat: Irole w koncu nie maja za bardzo ruchu kibicowskiego w
swojej lidze, tam sami ogladacze Premier League prawie...

Data: 2012-06-18 08:21:15
Autor: Cavallino
The Fields of Athenry

Użytkownik ""Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™""
<Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka@interia.pl> napisał w wiadomości grup
[...]

No i moĹĽe na istnieniu tego zboczenia w Polsce polega problem....

Data: 2012-06-18 12:58:09
Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™
The Fields of Athenry
W dniu 2012-06-18 08:21, Cavallino pisze:

[...]

Na Lechu nie chcialbym takiej atmosfery, na kadrze czemu nie.

Data: 2012-06-18 14:58:03
Autor: Cavallino
The Fields of Athenry

[...]

A dlaczego na Lechu nie?
Bo małpiarnia z kotła wmówiła ludziom, że traktowanie meczu jako rozrywki, a
nie sensu życia, to zło?
Osobiście uważam dokładnie odwrotnie.

Data: 2012-06-19 13:50:15
Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™
The Fields of Athenry

A dlaczego na Lechu nie?
Bo małpiarnia z kotła wmówiła ludziom, że traktowanie meczu jako
rozrywki, a
nie sensu życia, to zło?

Nikt mi niczego nie wmawial. Jakos nie chcialbym klubowej
pilki zamieniac w festyn, na ktorym kibice obu druzyn
zgodnie klaszcza panu ktory w przerwie odbiera wygrany
odkurzacz.

Data: 2012-06-19 12:10:17
Autor: Marek W.
The Fields of Athenry
Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co? <Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka@interia.pl> napisał(a):

> [...]

pilki zamieniac w festyn, na ktorym kibice obu druzyn
zgodnie klaszcza panu ktory w przerwie odbiera wygrany

A ja bym nie chciał przez kibiców drużyny przeciwnej być traktowany jako wróg mimo że przyszli¶my na stadion w tym samym celu - obejrzeć mecz.

Tylko zasadne jest pytanie czy w tym samym? Dla debili z młynów bardziej od meczu liczy się chyba ich konfrontacja z debilami z konkurencyjnego młyna - to jest sens ich kibicowania. Można to doskonale wyczuć na podstawie pomeczowych opinii. "Co prawda nasza drużyna przegrała, ale jebać to, kibicowsko byli¶my zdecydowanie lepsi - mieli¶my dwa razy większ± sektorówkę, a przede wszystkim 3 razy gło¶niej i 5 razy czę¶ciej za¶piewali¶my, że ci drudzy to kurwy".
To ja już wolę bić brawa dla pana z odkurzaczem.

Data: 2012-06-22 00:03:25
Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™
The Fields of Athenry
<Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka@interia.pl>  napisaĹ‚(a):

[...]

mimo że przyszliśmy na stadion w tym samym celu - obejrzeć mecz.

http://www.youtube.com/watch?v=3QoSLdMvx5c :P

Data: 2012-06-19 18:18:17
Autor: Cavallino
The Fields of Athenry

Użytkownik ""Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™"" <Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jrpp6t$qrk$1@mx1.internetia.pl...

[...]

A ja bym chciał.

na ktorym kibice obu druzyn
zgodnie klaszcza panu ktory w przerwie odbiera wygrany
odkurzacz.

Ale mieliby klaskać panom przebranym w kolorowe stroje, którzy potrafią w kilka tys luda śpiewać przez kwadrans fajną pieśń, czego małpiarnia nie potrafi.

Data: 2012-06-22 00:10:51
Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™
The Fields of Athenry

Ale mieliby klaskać panom przebranym w kolorowe stroje, którzy potrafią
w kilka tys luda śpiewać przez kwadrans fajną pieśń, czego małpiarnia
nie potrafi.

Whatever floats your boat.
Mi to nie licuje z klubowa pilka, nawet ogladana w tv.

Data: 2012-06-22 08:36:29
Autor: Cavallino
The Fields of Athenry

Użytkownik ""Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™"" <Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:js06aq$rtv$1@mx1.internetia.pl...

[...]

Mi z piłką nie licuje wpuszczanie małpiarni na stadion, wolę festyn u spokojnych pikników.

Data: 2012-06-22 12:33:47
Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™
The Fields of Athenry
W dniu 2012-06-22 08:36, Cavallino pisze:

[...]

spokojnych piknikĂłw.

Strach rzecz ludzka, ale nie kazdy sie boi w rownym stopniu.

Data: 2012-06-22 19:33:53
Autor: Cavallino
The Fields of Athenry

Użytkownik ""Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™"" <Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:js1hrr$e98$2@mx1.internetia.pl...
[...]

Co sobie tym razem ubzdurałeś?

Bo nie widzÄ™ zwiÄ…zku z dotychczasowÄ… dyskusjÄ….
W każdym razie, jedyne co mnie przeraża u małpiarni, to możliwość iż zepsują mi przyjemność spokojnego oglądania meczu, a po to chadzam na stadion.

Data: 2012-06-20 15:13:01
Autor: UGI
The Fields of Athenry
[...]

No to nie byłe¶ na żadnym meczu naszej kadry na EURO, bo by¶ tak nie pisał.
Dla mnie to idealne poł±czenie pozytywnych emocji z lekk± buców± w stronę
'wroga', która jest w granicach smaku (wolę gwizdanie na hymn Rosji, niż
chóralne nazywanie kogo¶ szmat± czy kurw± bo akurat to się rymuje w piosence).
Jeżeli boisz się, że łysych debili zast±pi± same janusze to EURO pokazało, że
można brać trochę z tych i z tych. Choć oczywi¶cie ciężko by było utrzymać
tak± atmosferę cały sezon, bior±c pod uwagę nudę wiejac± na boiskach naszej ligi.

Data: 2012-06-22 00:02:29
Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™
The Fields of Athenry
W dniu 2012-06-20 17:13, UGI pisze:
[...]

(...)
Choć oczywiście ciężko by było utrzymać
taką atmosferę cały sezon, biorąc pod uwagę nudę wiejacą na boiskach naszej ligi.

O to w duzej mierze tez chodzi, dlatego sadze ze zamieniloby sie
to w wiejski festyn na lidze, gdyby nie kibole.

Data: 2012-06-22 08:35:26
Autor: Cavallino
The Fields of Athenry

Użytkownik ""Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™"" <Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:js05r3$qis$1@mx1.internetia.pl...
[...]

To co wyprawiajÄ… to jak nazwiesz?
Bo to jest jeszcze bardziej wiejskie, tylko w innym, nacjonalistyczno-zamordystycznym stylu.

Data: 2012-06-22 12:32:53
Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™
The Fields of Athenry

To co wyprawiajÄ… to jak nazwiesz?
Bo to jest jeszcze bardziej wiejskie, tylko w innym,
nacjonalistyczno-zamordystycznym stylu.

Zalezy co wyprawiaja. Konkretnie i ktorzy. Na poziomie
stereotypow nie rozmawiam.

Data: 2012-06-22 19:32:20
Autor: Cavallino
The Fields of Athenry

Użytkownik ""Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™"" <Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:js1hq6$e98$1@mx1.internetia.pl...

To co wyprawiajÄ… to jak nazwiesz?
Bo to jest jeszcze bardziej wiejskie, tylko w innym,
nacjonalistyczno-zamordystycznym stylu.

Zalezy co wyprawiaja. Konkretnie i ktorzy.

No akurat w powyższym względzie wszyscy są po jednych pieniądzach.
A ja nie zamierzam tańczyć do spółki z pisem, pod żadnym pretekstem.

The Fields of Athenry