The Iron Lady

Data: 2012-02-11 15:54:06
Autor: Qrczak
The Iron Lady
Dnia 2012-02-11 14:53, niebożę Skylla wylazło do ludzi i marudzi:
Dla mnie porażka. Bardzo dziwny scenariusz. Film o halucynacjach
starszej Pani z odrobiną powierzchownie podanej polityki tamtych czasów
w tle. Praktycznie zero kontrowersji, zero napięcia.
Gdyby nie gra Meryl Streep mało kto dotrwałby do końca filmu...
Za to ostatnie dałem 6/10, ale ja lubię nudne filmy. Jednak lubię nudne
filmy, które chce się oglądać ponownie, a do tego wracać nie ma po co.

j.w.
Charakteryzacja ma mocny plus.

Qra

The Iron Lady