[bardzo-minirecenzja] The Kingdom

Data: 2009-03-08 12:39:08
Autor: topek
[bardzo-minirecenzja] The Kingdom
Jedna z lepiej zrobionych sensacji-strzelanek w ostatnim czasie jakie widzialem.
Bylo troche patosu i amerykanskich superhero ale jak na kino intelektualnie niemeczace swietnie zrobiona SZCZelanka :)
Polecam.

Wlasnie. Czy ktos moglby polecic film z tego gatunku i na podobnym poziomie?
Bo jakiejs "szklanej pulapki 17" czy "i'm the legend" nie zniese.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-03-08 17:33:57
Autor: Tiber
[bardzo-minirecenzja] The Kingdom
topek, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości 49b3ae65$1@news.home.net.pl pobredza:

Wlasnie. Czy ktos moglby polecic film z tego gatunku i na podobnym
poziomie? Bo jakiejs "szklanej pulapki 17" czy "i'm the legend" nie
zniese.

"Body of Lies"?

--
tbr

Data: 2009-03-08 19:23:56
Autor: Skylla
[bardzo-minirecenzja] The Kingdom
Wlasnie. Czy ktos moglby polecic film z tego gatunku i na podobnym poziomie?
Poziom tego filmu jest gorszy od "Szklanej pułapki" :-).
Moja mini recenzja jest już w archiwum grupy.
S.

Data: 2009-03-08 19:56:52
Autor: Tomek Nirzyński
Dnia Sun, 08 Mar 2009 12:39:08 +0100, topek napisał(a):

[...]

Z tego gatunku poniekąd jest "Body of lies" (W sieci kłamstw), choć o klasę
wyżej jeśli chodzi o realizm. A jeśli chcesz pozostać na Bliskim Wschodzie,
to polecam mniej efektowną "Syrianę", której jestem fanem.

Data: 2009-03-08 20:58:33
Autor: Ghost

Użytkownik "Tomek Nirzyński" <t.nirzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:1wc6an5vgfrqs.ka7o8l01tkcf.dlg40tude.net...
[...]

Syriana jest cool. Kilka ostatnich filmow spowodowalo, ze Clooney stal sie dla mnie zjadliwy.

Data: 2009-03-09 19:20:21
Autor: Tomek Nirzyński
Dnia Sun, 8 Mar 2009 20:58:33 +0100, Ghost napisał(a):

Syriana jest cool. Kilka ostatnich filmow spowodowalo, ze Clooney stal sie dla mnie zjadliwy.

Proszę mnie nie linczować, ale moim ulubionym filmem Clooneya po "Syrianie"
jest "Solaris" :-)

Data: 2009-03-09 19:55:26
Autor: Ghost

Użytkownik "Tomek Nirzyński" <t.nirzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:1wsfk5znhjojh.1xymhxxtorrua$.dlg40tude.net...
[...]

Wlasnie Solaris byl pierwszym gdzie sie do niego przekonalem.

Data: 2009-03-21 16:44:45
Autor: topek
[bardzo-minirecenzja] The Kingdom
Z tego gatunku poniekąd jest "Body of lies" (W sieci kłamstw), choć o klasę
wyżej jeśli chodzi o realizm.
:) Podobal mi sie film i rola dicaprio tez

A jeśli chcesz pozostać na Bliskim Wschodzie,
to polecam mniej efektowną "Syrianę", której jestem fanem.
Dluzyl mi sie strasznie i nie obejzalem calego.
NIe lubie filmow, gdzie fefnascie watkow jest rownolegle i dopiero na koncu sie "spotykaja".
Jak jest film intelektulanie niemeczacy, to niech mnie nie absorbuje lataniem w calosc :>

Data: 2009-03-08 22:42:48
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 08.03.2009, o godzinie 12.39.08, na pl.rec.film, topek napisał(a):

Wlasnie. Czy ktos moglby polecic film z tego gatunku i na podobnym poziomie?
Bo jakiejs "szklanej pulapki 17" czy "i'm the legend" nie zniese.

A widziełeś przynajmniej?

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-03-08 21:48:38
Autor: Tiber
[bardzo-minirecenzja] The Kingdom
Habeck Colibretto, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości jg0liynz4uli.dlg@habeck.pl pobredza:

Wlasnie. Czy ktos moglby polecic film z tego gatunku i na podobnym
poziomie? Bo jakiejs "szklanej pulapki 17" czy "i'm the legend" nie
zniese.

A widziełeś przynajmniej?

Ale po co miał widzieć "I am Legend" skoro każda osoba znająca oba tytuły powie mu, że to filmy o zupełnie innym cieżarze gatunkowym.

--
tbr

Data: 2009-03-09 17:17:25
Autor: topek
Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> Wlasnie. Czy ktos moglby polecic film z tego gatunku i na podobnym poziomie?
> Bo jakiejs "szklanej pulapki 17" czy "i'm the legend" nie zniese.

Ostatnia szklana pulapka i ostatni release "i'm the legend" to kupy niemozebne.
Tak, widzialem obydwa

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy --

Data: 2009-03-09 19:15:16
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 09.03.2009, o godzinie 18.17.25, na pl.rec.film, topek napisał(a):

[...]

No to masz wytłumaczenie. --
Pozdrawiam,
*Habeck*
- Schutzbach

Data: 2009-03-09 19:57:53
Autor: Ghost

Użytkownik "topek " <topek2000.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gp3iv5$3sn$1inews.gazeta.pl...
> [...]

A widziełeś przynajmniej?
Ostatnia szklana pulapka i ostatni release "i'm the legend" to kupy niemozebne.

Pulapka chyba tylko pierwsza trafila w swoj czas, ale tez nie bylo to niewadomo co. Pozostale to juz zenada. Ten serial spowodowlal, ze do Willisa mam male zaufanie - jeszcze te "Łzy Słlońca", brrrrr....

Data: 2009-03-09 22:49:41
Autor: topek
[...]
No lzy slonca, szczegolnie koncowka to kupsko w slawojce :)

Data: 2009-03-09 22:56:48
Autor: Ghost

Użytkownik "topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał w wiadomości news:49b58ef6$1news.home.net.pl...
[...]
A idz, koncowka. Caly film, zero realizmu, zachowanie postaci beznadziejnie bezsensowne - wszystkich. Przewidywalnosc. Zenada max. Nawet nie chce mi sie wymieniac wszystkiego, wieki by zeszly..

Data: 2009-03-13 18:23:37
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 09.03.2009, o godzinie 22.56.48, na pl.rec.film, Ghost napisał(a):

[...]

Ale za to muzyka...!

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-03-10 10:07:45
Autor: PrzemeK
[bardzo-minirecenzja] The Kingdom
Użytkownik "topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał
Wlasnie. Czy ktos moglby polecic film z tego gatunku i na podobnym poziomie?

hmm... mi sie osobiscie podobal "Traitor" (Zdrajca)... Troche przewidywalna fabula, ale calosc ogladalo sie dobrze.

Pozdrawiam!
-- --
PrzemeK

Data: 2009-03-13 14:45:50
Autor: luck
PrzemeK pisze:
[...]

No wlasnie mialem napisac o Traitorze, calosc moze troche przydlugawa, ale za to koncowka potrafi zaskoczyc.

[bardzo-minirecenzja] The Kingdom