[bardzo-minirecenzja] The Kingdom

Data: 2009-03-08 19:56:52
Autor: Tomek Nirzyński
[bardzo-minirecenzja] The Kingdom
Dnia Sun, 08 Mar 2009 12:39:08 +0100, topek napisał(a):

Jedna z lepiej zrobionych sensacji-strzelanek w ostatnim czasie jakie widzialem.
Bylo troche patosu i amerykanskich superhero ale jak na kino intelektualnie niemeczace swietnie zrobiona SZCZelanka :)
Polecam.

Wlasnie. Czy ktos moglby polecic film z tego gatunku i na podobnym poziomie?
Bo jakiejs "szklanej pulapki 17" czy "i'm the legend" nie zniese.

Z tego gatunku poniekąd jest "Body of lies" (W sieci kłamstw), choć o klasę
wyżej jeśli chodzi o realizm. A jeśli chcesz pozostać na Bliskim Wschodzie,
to polecam mniej efektowną "Syrianę", której jestem fanem.

Data: 2009-03-08 20:58:33
Autor: Ghost

Użytkownik "Tomek Nirzyński" <t.nirzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:1wc6an5vgfrqs.ka7o8l01tkcf.dlg40tude.net...
[...]

Syriana jest cool. Kilka ostatnich filmow spowodowalo, ze Clooney stal sie dla mnie zjadliwy.

Data: 2009-03-09 19:20:21
Autor: Tomek Nirzyński
Dnia Sun, 8 Mar 2009 20:58:33 +0100, Ghost napisał(a):

Syriana jest cool. Kilka ostatnich filmow spowodowalo, ze Clooney stal sie dla mnie zjadliwy.

Proszę mnie nie linczować, ale moim ulubionym filmem Clooneya po "Syrianie"
jest "Solaris" :-)

Data: 2009-03-09 19:55:26
Autor: Ghost

Użytkownik "Tomek Nirzyński" <t.nirzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:1wsfk5znhjojh.1xymhxxtorrua$.dlg40tude.net...
[...]

Wlasnie Solaris byl pierwszym gdzie sie do niego przekonalem.

Data: 2009-03-21 16:44:45
Autor: topek
[bardzo-minirecenzja] The Kingdom
Z tego gatunku poniekąd jest "Body of lies" (W sieci kłamstw), choć o klasę
wyżej jeśli chodzi o realizm.
:) Podobal mi sie film i rola dicaprio tez

A jeśli chcesz pozostać na Bliskim Wschodzie,
to polecam mniej efektowną "Syrianę", której jestem fanem.
Dluzyl mi sie strasznie i nie obejzalem calego.
NIe lubie filmow, gdzie fefnascie watkow jest rownolegle i dopiero na koncu sie "spotykaja".
Jak jest film intelektulanie niemeczacy, to niech mnie nie absorbuje lataniem w calosc :>

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

[bardzo-minirecenzja] The Kingdom