The Loneliest Planet

Data: 2012-12-08 23:51:08
Autor: Habeck Colibretto
The Loneliest Planet
http://www.imdb.com/title/tt1695405/
W trakcie ogląda zastanawiałem się, czy nie można byłoby upchać całego
filmu w 20min. De facto dałoby się, ale nie zrobiłby takiego wrażenia. Para chodzi po Gruzji z przewodnikiem. Jak w życiu nic się nie dzieje, po
prostu sobie idą, sceny są przydługawe, wręcz na granicy nudności. Jednak
jedna scena w połowie filmu wszystko zmienia, tak nastawienie bohaterów do
sobie jak i widza do filmu... W przypadku widza zmienia nastawienia widza
do filmu na jakieś 10-15min. Potem znowu przydługawe sceny są przydługawe. Film godny polecenia właśnie dla tej jednej sceny, która wszystko zmienia.
Ładne krajobrazy, świetnie pokazane relacje między ludźmi. Mimo wszystko -
nużący. Ale zapada w pamięć.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-12-23 21:22:47
Autor: Titus Atomicus
The Loneliest Planet
In article <18qiqeldajzd1$.dlg@habeck.pl>,
 Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

Mhm. Ogladalo mi, mimo dluzyzn calkiem ok.
Ale glownie dla widoczkow...
--
TA

Data: 2012-12-23 23:54:49
Autor: Habeck Colibretto
The Loneliest Planet
Dnia 23.12.2012, o godzinie 21.22.47, na pl.rec.film,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

[...]

Widoczki to na zdjęciach można. Bardzo statyczny film. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-12-29 03:08:06
Autor: Titus Atomicus
The Loneliest Planet
In article <o2t82kmb7e9y.dlg@habeck.pl>,
 Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> Ale glownie dla widoczkow...

Widoczki to na zdjęciach można. Bardzo statyczny film. :)

Lubie statyczne filmy...
:-)
--
TA

Data: 2012-12-29 11:00:43
Autor: Habeck Colibretto
The Loneliest Planet
Dnia 29.12.2012, o godzinie 03.08.06, na pl.rec.film,
[...]

Nie tylko. Ostatniemu, wtórnemu Bondowi daleko do statyczności. :)
Koniecznie idź na Hobbita - nie podobał mi się.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-12-29 16:37:25
Autor: Hiki Koniec X-Mas Mori San
The Loneliest Planet

Koniecznie idź na Hobbita - nie podobał mi się.

JAk mozesz sie wypowiadac po obejrzeniu 1/3 serialu ;)

wiadomo, ze czesci nr 2 sa najlepsiejsze :D

--
ZUS marnuje pieniądze podatnikow, w czasie kryzysu zaciskanie pasa
_NIE DOTYCZY_ instytucji panstwowych, bo przeciez wydaja nie swoje

Data: 2012-12-29 16:54:09
Autor: Habeck Colibretto
The Loneliest Planet
Dnia 29.12.2012, o godzinie 16.37.25, na pl.rec.film, Hiki Koniec X-Mas
Mori San napisał(a):

Koniecznie idź na Hobbita - nie podobał mi się.
JAk mozesz sie wypowiadac po obejrzeniu 1/3 serialu ;)

To taki miniserial. :)

wiadomo, ze czesci nr 2 sa najlepsiejsze :D

No bo końcówki zawsze spieprzą... A początek wiadomo - musi być nudny, bo
się rozkręca.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-12-29 17:06:26
Autor: Hiki Koniec Roku Mori San
The Loneliest Planet
Mori San napisał(a):

Koniecznie idź na Hobbita - nie podobał mi się.
JAk mozesz sie wypowiadac po obejrzeniu 1/3 serialu ;)

To taki miniserial. :)

Nie ogladalem. Ale czytalem. Hobbit ma byc w 3 czesciach.

Data: 2012-12-29 19:49:41
Autor: Habeck Colibretto
The Loneliest Planet
Dnia 29.12.2012, o godzinie 17.06.26, na pl.rec.film, Hiki Koniec Roku Mori
San napisał(a):

Koniecznie idź na Hobbita - nie podobał mi się.
JAk mozesz sie wypowiadac po obejrzeniu 1/3 serialu ;)

To taki miniserial. :)

Nie ogladalem. Ale czytalem. Hobbit ma byc w 3 czesciach.

Jeszcze wznowienia książki będą w trzech...

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

The Loneliest Planet