Data: 2009-03-23 18:59:40 | |
Autor: pwz | |
The Nano | |
kb pisze:
(...) Dzis premiera Nano. Ogladalem wywiad z kims z Tata Motors (dyrektor MD) w tv - ogolnie nastawienie pozytywne. Cena 1 lakh - a wiec 2k $ - lacznie ze wszystkimi podatkami i oplatami. Autko w PL pewnie sie nie przyjmie (cena ~25k jak nic bedzie) - ale tutaj? - Dlaczego by nie.(...) Ha, ha, ha! Nie tak dawno pisałem tu na grupie, że jak nic będzie cena nie 7, a 27 tysięcy. I co? Ano to: http://www.tvn24.pl/-1,1591998,0,1,nano-od-lipca-wnbspsklepach,wiadomosc.html (¶ródtytuł: "W Europie drożej"). 5 tys. eurasów, czyli ca. 23 tys. zł. BTW: po co w ogóle to próbować sprzedawać w Europie, skoro w tej cenie można kupić nowe i "markowe" auto? pwz |
|
Data: 2009-03-23 19:19:13 | |
Autor: Mik | |
The Nano | |
Dnia Mon, 23 Mar 2009 18:59:40 +0100
pwz <pz-grupy_dyskusyjne@jedi.pl> napisał(a): kb pisze: Niby tak, ale poduszki i abs za darmo nie jest... Plus transport, bo raczej w europie siła robocza jest za droga, więc z indii będą sprowadzać. I fakt.. mając 25tys na auto, jakoś wybrałbym inną markę:) Tak w ogóle, ma ktoś jakieś dane techniczne? Spalanie:) Bo: http://testy.mojeauto.pl/spalanie/model/Tata,Indica.html wychodzi raczej... normalnie? Wręcz czasem troszkę więcej? pozdrawiam Mik |
|
Data: 2009-03-25 12:34:26 | |
Autor: J.F. | |
The Nano | |
Użytkownik "pwz" <pz-grupy_dyskusyjne@jedi.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gq8imq$o07$1inews.gazeta.pl...
kb pisze: A tak swoja droga skad taka roznica ? Clo+akcyza+VAT to jakies 38% .. czy moze nie doceniam cla, albo transportu ? BTW: po co w ogóle to próbować sprzedawać w Europie, skoro w tej cenie można kupić nowe i "markowe" auto? Fiata ? To kto wie, moze sie Nano sprzedawac rownie dobrze jak Matiz :-) J. |
|
Data: 2009-03-25 05:22:23 | |
Autor: badzio | |
The Nano | |
On 25 Mar, 12:34, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> Ha, ha, ha! Nie tak dawno pisałem tu na grupie, że jak nic będzie Ostatnio poruszali ten temat w tokfm. 2k $ w Indiach to gola wersja - bez abs, poduszek, wspomagania, nawiewow (sic!). A wszystkie te 'bajery' sa wymagane w europie (przez przepisy krajowe lub przyzwyczajenia klientow, np taki nawiew) |
|
Data: 2009-03-25 11:59:00 | |
Autor: kb | |
The Nano | |
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
Użytkownik "pwz" <pz-grupy_dyskusyjne@jedi.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gq8imq$o07$1inews.gazeta.pl... Kierownica po lepszej stronie - a wiec oddzielna tasma. Plus ABS, poduszki i cos jeszcze w standardzie. No i 30-50% marzy dla dilera :D > BTW: po co w ogóle to próbować sprzedawać w Europie, skoro w tej > cenie można kupić nowe i "markowe" auto? W praktyce to wlasnie Tico/Matiza ma szanse zastapic - tylko pytanie o PR - bo narazie zaden Polak Indyjskiego auta nie kupi - ale jesli puszcza kilka artykulow do prasy, plus jakas reklama lepsza to kto wie... Obecnie w tv indyjskiej same zachwyty dziennikarzy - ale jeszcze nie widzialem reklamy Nano (nie wie czy jest juz zrobiona - w kazdym razie nie ma jej w tv). Ogolnie Hindusi sa teraz na etapie "malucha" - a wiec samochodow jest malo - i Nano bedzie bardzo popularny tutaj - pytanie jak bardzo. -- |