The Nano

Data: 2009-03-23 18:59:40
Autor: pwz
The Nano
kb pisze:
(...)
Dzis premiera Nano. Ogladalem wywiad z kims z Tata Motors (dyrektor MD) w tv - ogolnie nastawienie pozytywne. Cena 1 lakh - a wiec 2k $ - lacznie ze wszystkimi podatkami i oplatami. Autko w PL pewnie sie nie przyjmie (cena ~25k jak nic bedzie) - ale tutaj? -  Dlaczego by nie.
(...)

Ha, ha, ha! Nie tak dawno pisałem tu na grupie, że jak nic będzie cena nie 7, a 27 tysięcy. I co? Ano to:
http://www.tvn24.pl/-1,1591998,0,1,nano-od-lipca-wnbspsklepach,wiadomosc.html
(¶ródtytuł: "W Europie drożej"). 5 tys. eurasów, czyli ca. 23 tys. zł.
BTW: po co w ogóle to próbować sprzedawać w Europie, skoro w tej cenie można kupić nowe i "markowe" auto?
pwz

Data: 2009-03-23 19:19:13
Autor: Mik
The Nano
Dnia Mon, 23 Mar 2009 18:59:40 +0100
pwz <pz-grupy_dyskusyjne@jedi.pl> napisał(a):

kb pisze:
(...)
> [...]
> - lacznie ze wszystkimi podatkami i oplatami. Autko w PL pewnie sie
> nie przyjmie (cena ~25k jak nic bedzie) - ale tutaj? -  Dlaczego by
(...)

Ha, ha, ha! Nie tak dawno pisałem tu na grupie, że jak nic będzie
cena nie 7, a 27 tysięcy. I co? Ano to:
http://www.tvn24.pl/-1,1591998,0,1,nano-od-lipca-wnbspsklepach,wiadomosc.html
(śródtytuł: "W Europie drożej"). 5 tys. eurasów, czyli ca. 23 tys. zł.
BTW: po co w ogóle to próbować sprzedawać w Europie, skoro w tej
cenie można kupić nowe i "markowe" auto?
pwz

Niby tak, ale poduszki i abs za darmo nie jest... Plus
transport, bo raczej w europie siła robocza jest za droga, więc z indii
będą sprowadzać. I fakt.. mając 25tys na auto, jakoś wybrałbym inną
markÄ™:)
http://testy.mojeauto.pl/spalanie/model/Tata,Indica.html
wychodzi raczej... normalnie? Wręcz czasem troszkę więcej?

pozdrawiam
Mik

Data: 2009-03-25 12:34:26
Autor: J.F.
The Nano
Użytkownik "pwz" <pz-grupy_dyskusyjne@jedi.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gq8imq$o07$1inews.gazeta.pl...
kb pisze:
[...]

A tak swoja droga skad taka roznica ?
Clo+akcyza+VAT to jakies 38% .. czy moze nie doceniam cla, albo transportu ?

BTW: po co w ogóle to próbować sprzedawać w Europie, skoro w tej cenie można kupić nowe i "markowe" auto?

Fiata ? To kto wie, moze sie Nano sprzedawac rownie dobrze jak Matiz :-)

J.

Data: 2009-03-25 05:22:23
Autor: badzio
The Nano
On 25 Mar, 12:34, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> tys. zł.

A tak swoja droga skad taka roznica ?
Clo+akcyza+VAT to jakies 38% .. czy moze nie doceniam cla, albo

Ostatnio poruszali ten temat w tokfm. 2k $ w Indiach to gola wersja -
bez abs, poduszek, wspomagania, nawiewow (sic!). A wszystkie te
'bajery' sa wymagane w europie (przez przepisy krajowe lub
przyzwyczajenia klientow, np taki nawiew)

Data: 2009-03-25 11:59:00
Autor: kb
The Nano
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

A tak swoja droga skad taka roznica ?
Clo+akcyza+VAT to jakies 38% .. czy moze nie doceniam cla, albo transportu ?

Kierownica po lepszej stronie - a wiec oddzielna tasma. Plus ABS, poduszki i
cos jeszcze w standardzie. No i 30-50% marzy dla dilera :D
> BTW: po co w ogóle to próbować sprzedawać w Europie, skoro w tej > cenie można kupić nowe i "markowe" auto?

Fiata ? To kto wie, moze sie Nano sprzedawac rownie dobrze jak Matiz :-)

W praktyce to wlasnie Tico/Matiza ma szanse zastapic - tylko pytanie o PR - bo
narazie zaden Polak Indyjskiego auta nie kupi - ale jesli puszcza kilka
artykulow do prasy, plus jakas reklama lepsza to kto wie... Obecnie w tv indyjskiej same zachwyty dziennikarzy - ale jeszcze nie widzialem
reklamy Nano (nie wie czy jest juz zrobiona - w kazdym razie nie ma jej w tv).
Ogolnie Hindusi sa teraz na etapie "malucha" - a wiec samochodow jest malo - i
Nano bedzie bardzo popularny tutaj - pytanie jak bardzo. --

The Nano