[TV][EN] - The Story Of The Bicycle BBC

Data: 2011-02-01 10:12:11
Autor: Dominik Mirowski
[TV][EN] - The Story Of The Bicycle BBC
Author Rob Penn travels around the world collecting hand-built parts for his dream bicycle and charts the social history of one of mankind's greatest inventions.

http://www.bbc.co.uk/programmes/b00t6ylx

http://www.fileserve.com/file/dMtDaTW/ride.of.my.life.the.story.of.the.bicycle.webrip.xvid-c4tv.avi

Całkiem fajny dokument - polecam dla tych EN friendly ;).
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-02-01 10:05:55
Autor: whitey
On 01/02/11 09:12, Dominik Mirowski wrote:
[...]

Ogladalem jakis czas temu, nawet fajny film. Jedna sprawa jest
zastanawiajaca, ze sie nie zajakneli o Shimano (tzn manager z
Campagnollo powiedzial ze nie moga wpusici na produkcje bo pewna
japonska firma sie interesuje ;-)). Ja rozumiem ze koles budowal
szosowke i moze tak sie niektorym kojarzy ze only-Campagnollo, nie
wierze tez ze bbc nie mialo kasy zeby go do Japonii wyslac. Chociaz
jakis zacisk albo pedal ;-). Widac przeciez ze mimo ze "dream bike"
koles buduje to jednak chodzi o walory krajoznawczo-historyczne raczej,
tak zeby jakis zgrabny film wyszedl wiec Japonia jak najbardziej by sie
ladnie komponowala.
Z innej beczki, jak zwykle tendencyjnie zaczeli od Brooksa i calej
litanii jak to drzewiej w UK bywalo a jaka teraz posucha.
Mimo wszystko fajny dokument, moj kolega MTB pytal mnie "co to za firma
ta Cinelli? pierszy raz o niej slysze" ;-D

--
whitey

"nie badz glupia, szatan lubi male piersi" - http://drescesarza.blox.pl

Data: 2011-02-01 11:25:45
Autor: Dominik Mirowski
[TV][EN] - The Story Of The Bicycle BBC
whitey wyklepał(a) :

Mimo wszystko fajny dokument, moj kolega MTB pytal mnie "co to za
firma ta Cinelli? pierszy raz o niej slysze" ;-D

Cinelli zrobiło kilka fajnych ramek MTB :)
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-02-01 12:52:45
Autor: Tomasz Minkiewicz
[TV][EN] - The Story Of The Bicycle BBC
On Tue, 1 Feb 2011 11:25:45 +0100
"Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> wrote:

whitey wyklepał(a) :

> Mimo wszystko fajny dokument, moj kolega MTB pytal mnie "co to za
> firma ta Cinelli? pierszy raz o niej slysze" ;-D

Cinelli zrobiło kilka fajnych ramek MTB :)

Chrzanić ich ramki MTB. Szosowe zresztą też chrzanić, nawet te sprzed
40 lat. Najpiękniejsze, co Cinelli zrobiło to miejski (ale nie taki
miejski, jak sobie moĹĽe niektĂłrzy wyobraĹĽajÄ…) rowerek ZZ Rats, ktĂłry
od dawna budzi we mnie niezdrowe ĹĽÄ…dze.

http://www.bicisprint.it/E-commerce/Biciclette/Immagini%20Biciclette/Cinelli%20Bootleg/Botleg%20ZZ%20Rats.jpg
Mmmmm… smar do łańcucha ma pewnie na bazie adrenaliny. A frędzelki…
miodzio! :)
Gdyby tylko nie ta cena. :-(((

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-02-01 10:17:29
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Dominik Mirowski pisze:
[...]

BTW: Jest jaki¶ trick na ogl±danie filmów na BBC w Polsce?

w.

Data: 2011-02-01 10:36:27
Autor: Mariusz Kruk
[TV][EN] - The Story Of The Bicycle BBC
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Wojciech Waga aka wojek"
[...]

Proxy w UK?
Np. przez Firefox+FoxyProxy żeby było wygodnie
--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-02-01 22:23:33
Autor: szaman
On 02/01/2011 10:36 AM, Mariusz Kruk wrote::

Proxy w UK?
Np. przez Firefox+FoxyProxy żeby było wygodnie

Hmm tak swoj± drog± ciekawy jestem czy to rozwi±zanie jest w pełni legalne. Czy nie łamiemy w ten sposób chociażby regulaminu bbc, etc...

hmmm...

sz

Data: 2011-02-02 09:09:04
Autor: Mariusz Kruk
[TV][EN] - The Story Of The Bicycle BBC
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "szaman"
[...]

Legalne, to nie to samo co "zgodne z regulaminem". To po pierwsze.
Po drugie - przede wszystkim, mocno nieoczywistym jest według jakiego
prawa należałoby to rozpatrywać.
Itede itepe.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2011-02-01 12:05:43
Autor: kml
[TV][EN] - The Story Of The Bicycle BBC

Użytkownik "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ii8ipn$c65$1opal.futuro.pl...
Author Rob Penn travels around the world collecting hand-built parts for his dream bicycle and charts the social history of one of mankind's greatest inventions.

Było :) Jest na YT. Jakkolwiek fajne to największ± zajawk± było jeżdzenie po ¶wiecie a nie kupowanie tego co jest do dostania w sklepie IMO :) Najbardziej mi się podobało jak kole¶ we Włoszech mówił o tym, ze ludzie tam maj± rowery po kilka tys E i zmieniaj± co dwa lata :) Poza tym kolo fajnie dyszał na podjeĽdzie :P

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2011-02-01 11:31:22
Autor: whitey
On 01/02/11 11:05, kml wrote:
we Włoszech mówił o tym, ze ludzie tam maj± rowery po kilka tys E i
zmieniaj± co dwa lata

"bella in sella" po prostu ;-)

Data: 2011-02-01 12:37:13
Autor: ArteQ
[EN] - The Story Of The Bicycle BBC
Było :) Jest na YT. Jakkolwiek fajne to największ± zajawk± było jeżdzenie po
¶wiecie a nie kupowanie tego co jest do dostania w sklepie IMO :)

A ja nie rozumiem jak składaj±c swój rower marzeń, maj±c do dyspozycji
bliżej nieograniczony budżet oraz dostęp do czę¶ci z całego ¶wiata
można było złożyć tak BRZYDKI rower :/

--
ArteQ

[TV][EN] - The Story Of The Bicycle BBC